Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Kan man kjenne selv om man går med åpning? Vet man ikke skal klure for mye "oppi der", men....? Når man ikke er moden skal man jo kjenne livmorstappen som ganske fast, og med ca 0,5 cm åpning.....min er nesten utflatet og jeg kjenner mye større åpning enn 0,5 cm! Har vært ordentlig hoven og øm nedentil i det siste. Masse kynnere har jeg oxo. Legen min sykemeldte meg, og gav klar beskjed om at jeg skulle hvile, men sjekket ikke eventuelt åpning.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 "bare"" 33 uker. Men har to barn fra før som begge er født før tiden. . .gikk rundt med åpning en god stund før sønnen min ble født, men da fikk jeg det bekreftet.
godiva med 3 gull Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Da har du jo faktisk 7 uker til termin. Hadde kanskje ikke rotet rundt oppi der på endel uker ennå!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Hvorfor skal det være så mye verre enn sex f.eks. Innbiller meg at det gir røffere behandling av tappen enn om man kjenner forsiktig med en ren finger. Unnskyld at jeg blander meg inn, men har lurt på dette lenge selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå