Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ååååå...heldige du altså :):):)

det blir sikkert kjempe spennende å komme igang da...for ikke å snakke om herlig :)

tror fortsatt det er noe tull med opplegget vårt jeg....

får liksom ikke helt klare svar på ting fra sykehuset :S

kan jo hende at det hele ender med en liten klikk...å vips så søker vi kanskje på medicus vi også...hehe...

vet ikke helt hva jeg skal gjøre.....men men....håper å få noen skikkelige svar snart... :)

ønsker deg hvertfall lykke til.... :)

håper den sitter på første forsøk jeg da... :)

du skal se du er nybakt mor på nyåret en gang.. :)

klem fra

Hei mysil!!

Takk for gode ord....håper jeg også!!

Jeg skjønner at du er lei......skjønner det så veldig godt!!! Jeg får håpe at du får komme i gang snart enten du velger det ene eller det andre.

Vi venter på noen resultater ennå vi også.....er ganske spent på om alt er i orden med meg...og om sædkvaliteten fremdeles er dårlig......det er mye å tenke på for tiden........godt når prosessen virkeli er i gang...

huff det er pyton å gå å vente sånn. Venter ikke på forsamtale vi, men venter på tlf fra Sant Olav at vi kan begynne. er så spent. blir helt ør i hodet med tanke på at for håpentligvis så blir jeg gravid innen et halvt år eller mindre. Lov å drømme litt.

Skal bli så godt når ting starter. Jeg sier det nå, hvet ikke om jeg sier det samme etterpå, men jeg gleder meg til spray og sprøyter, da skjer det vertfall noe.

Lykke til alle jenter, Må 2007 bli det store fruktbare året, der alle får en spire i magen.

Klem klem

Hei hei!!! =)

Så spennende da Bella! Vi driver å fyller ut søknad til Medicus nå. Regner med at vi kjøper 3 forsøk. Det er bare så dumt at det er 2 måneder til eksamen. Håpet å komme i gang før det. Så vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det. Kan jo ikke ende med å måtte ha egguthentig på en eksamensdag. :o)

Jeg gleder meg også til å begynne med spray og sprøyter!!!! Men vi får se da hva jeg sier til det når jeg først er i gang =))

Ønsker dere masse masse lykke til!!!! Vi ha en spennende tid i møte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...