Gå til innhold

Noen som vet... litt flaut så bruker anonymknappen...

Anbefalte innlegg

Har ikm ca 9. mars (ikke helt sikker på syklusen enda...) og har de siste par dagene hatt en veldig tykk utflod (har aldri vært så tykk før!!)og det klør noe vanvittig nedentil. Har hørt at dette er vanlig under svangerskap, men går det an at dette kan være et tegn på at jeg er gravid, synes det er litt tidlig isåfall... Syntes jeg så litt rosa på papiret idag og, men kan ha vært et synsbedrag...;)

Fortsetter under...

Det er alt for tidlig å si, dessuten er det individuelt. Trenger ikke bety noe som helst. Man får utflod av soppinfeksjoner, skjedekatar osv. Du må bare vente å se. Hvis det har skjedd en befruktning, så har det nesten ikke festet seg en gang.

Annonse

kløe=sopp.. hehe.. jeg fikk forandring veldig tidlig (men gikk på antibiotika kur mot bakteriell vaginose som kan ha fremkalt det).. kjøp deg ecovag eller/+ canesten så er det borte i løpet av kort til :) (er du uheldig kan du ha igjennom hele svangerskapet så og si..) .. blir det ikke borte så be legen din ta en bakterie prøve av deg.. kan være bakteriell vaginose.

Som de andre skriver, så er det for tidlig til å få symp. Kroppen kan ikke vite at den er befruktet før fosteret har festet seg. Tar ca en uke etter eggløsning. Og deretter skal hCG rekke å stige en del... Personlig har jeg mer utflod enn nomalt, og har hatt det siden uke 5+0(3 uker etter befruktning). Men for min del er den veldig tynn og blank, og klør ikke. Jeg har hatt sopp for noen år siden, din utflod minner om den. I tillegg kunne jeg se at utfloden jeg hadde pga soppen også klumpet seg noe.

mvh meg (9 + 2)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...