vi-to Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 hei, jeg er ny her og har et sp.m som jeg lurer på. lillegutt har i det siste klødd seg mye i det ene øret med tommelen. Noen som har flere som gjør det og hva som kan være årsaken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Velkommen hit =) Amanda gjorde også det, så vi smurte på litt a-krem(ikke inni da). Og så liker hun kjempegodt at vi klør henne inni øret med en sånn baby-q-tip som de har på apoteket. Jeg tror de bare klør av og til sånn som vi gjør-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Høres ut som om Julibaby har svart deg godt... Ellers så hender det at når Karsten skal sove, så koser han med øret sitt... Det er ikke noe som han gjør bare i forbindelse med at han skal sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vi-to Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 28. februar 2007 takk for tipset!! baby-q-tip skal bli kjøpt inn nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå