Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 snakka med føden istad.. da kom de mellom 10 min.. skulle ringe _hvis_ de kommer med 5 minutters mellomrom. er det da fra første starter til neste starter? eller fra første er ferdig til neste starter?...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Beklager,har ikke noe fasit! Men regner med at det er fra den første slutter, og til neste starter. Du kan jo evnt ringe føden igjen, hvis ikke så regner jeg med at det står noe om det på nettet her Lykke lykke til!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Tiden mellom riene måles fra en rie starter til neste rie starter Så spennende, lykke til!!!!
ValentinesBaby Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har også termin den 18.. du får ha lykke til da. Og ikke glem å hold oss oppdatert på hvordan det går med deg.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 takk:) med min flax så stopper det nok... men skal holde dere oppdatert
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Du skal ta tiden fra den ene rien er ferdig til neste starter. Og i tillegg kan du ta tiden på hvor lenge rien varer.
Gizom81 Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 LilleFrø*18.03.07*-FøDeKLar- Hvordan går det? Stoppet det holder du på ennå, eller er du på føden?
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 jaja.. sitter nå hjemme enda da... de kom med 4 og 5 minutters mellomrom i natt og varte fra 38 til 45 sekunder... men så hadde de bytta vakt på føden. å den svenske faen som jobba der sa jeg ikke fikk komme inn før det var 2 minutter mellom hver å at de varte i ca. 1 minutt.... så når jeg føder, føder jeg nok i bilen.... men men.. nå har det roa seg litt igjen da, ikke så ofte de kommer.. ikke så vonde heller. så nå får jeg vente å se hva som skjer:)
mayaya Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 2 minutter mellom? Wææ... Men hvor langt unna sykehuset bor dere da?? Jeg har forresten også hørt at man skal måle fra start til start, hva sa de om dette? Lykke til da!!! :-D
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 jo var fra start til start vi har ca. et kvarter til sykehuset.. ikke veldig langt, men langt nok akuratt da tror jeg;) 2 minutter ja... ho sa de jeg hadde igår varte altfor kort også, men ho norske jeg snakka med før ho sa jeg skulle komme inn om de varte over 30sekunder å kom med 5 minutter eller mindre mellomrom... så de er vel ikke helt enige der borte;) hehe
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 Jeg hadde dratt bort, du kan jo finne en plass der å sitte. Gå en tur rundt omkring for å få fortgang i ting ;-) Jeg fikk vondt kl12.00, kl 14.15 var barnet mitt født!! Jeg hadde styrtfødsel da. Men når du har sittet så lenge er det vel en mulighet for at det kan komme snart!!! Hvordan vondt har du? Ryggen, nede i mensmagen eller i øvre del av livmoren?
mayaya Skrevet 1. mars 2007 #13 Skrevet 1. mars 2007 Hum, omtrent det samme som her det da.. Synes 2 min høres veldig kort ut, jeg da... Hva med å dra når det er 3,5 min, som et kompromiss? ;-) Evt komme dere ned dit, og heller gå litt rundt på sykehuset for å se om det hjelper på riene? Flott at du oppklarte det med målingen da!! LYKKE TIL iallefall!!! Nå skal det nok skje snart :-D
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #14 Skrevet 1. mars 2007 korsryggen verker, menssmerter nederst.. når det står på kjenner jeg det ned i låra også.. men tidligere i natt kjente jeg det øverst i i magen også, øvre del av livmora ja + veldig nedpress nederst i magen. har roa seg litt nå. kanskje det bare er masrier? eller skulle de ha stoppa da? er førstegangs så jeg vet ikke så mye. spurte om jeg fikk lov å komme inn for en sjekk, men det var uaktuelt for den svenske dama... trodde de hadde tid til sånt, men nei. ringer igjen om noen timer om de ikke går over, da har ho nok bytta vakt igjen:)
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 1. mars 2007 #15 Skrevet 1. mars 2007 Høres virkelig ut som om noe er på gang ja!! Du får bruke i mot dem at de ikke klarer å bestemme seg ang tid mellom rier, og at dette gjør deg usikker og redd.. Dra innom, det verste de kan gjøre er å sende deg hjem igjen... Men da har du kanskje fått noen betryggelser og undersøkelser! Det kan fortsatt ta litt tid, men det er ikke godt å sitte å bekjymre seg. Man har jo nok å tenke på!!! Om det er noe trøst så føler jeg meg ikke så mye klokerer med nr 2, er fortsatt usikker på om det er masrier eller om noe er på gang. MASSSSE LYKKE TIL, du må holde oss oppdatert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå