Gå til innhold

Da har vi vært på babysvømming!


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Kjempe gøy, men egentlig mitt i leggetia til Hanna så det ble litt mas når vi kom hjem! Men nå sover hun godt!

 

Hanna syns det var kjempe fint i bassenget. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres sååå gøy ut:) Vi har også lyst å prøve det! Men har hørt at det er kjempevanskelig å få plass her i distriktet... Må skjekke det opp snart!

Når kan di begynne med svømming...? Er det sånn min/max aldersgrense?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da... skal i morgen vi:)) Gledergruer meg.....

 

Frøkna mi er 11 uker.... tror anbefalingene er at de er 8 uker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er grensa 6 ukers kontrollen. De må ha "passert gjennom" den før de kan være med ;) Og så skal de aller helst være rundt + - 4 kg. Vi begynte i forrige uke, da var frøkna 9 1/2 uke, og ca 4.2 kg. Men vi begynte to uker etter det vi egentlig skulle, da var hun bare 7 1/2 og ca 3,5 kg. Vi har vært en gang, vinterferie denne uka. Snuppa storkoste seg, og har aldri sovet så godt etterpå som hun gjorde da. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres gøy ut:)Vi har meldt oss på,men ikke fått svar om vi kommer med enda..Håper vi får plass!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det min 2 mnd og min 4 kg.

 

Det som ble dumt her var at det begynte så sent så hun sovnet i bilen og var ikke helt enkel å få til å sove igjen når vi kom hjem. Hun var nok overtrøtt.

 

Moro å se at hun koste seg så veldig!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal begynne på mandag vi...

Gruer meg litt til garderoben... Tok du med stellematte til snuppa, så du får dusja/ordnet deg??? Eller hvordan gjorde du det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemte jo selvfølgelig stellematta.... men der vi var så hadde de store stellebenker med plass til 3 / 4 babyer. I tillegg var det en "lekegrind" i dusjen hvor du kunne legge fra deg babyen.

 

Når det gjalt meg selv så hadde jeg olabukse osv osv på meg. Ha på deg noe enkelt. Treningsdress eller noe. Neste gang skal jeg bare dusje med Hanna (etter svømmingen) og hoppe i treningsdressen. Jeg syns det er vanskelig å styre for mye med seg selv. Så håret og alt var klissbløtt og ikke gredd! :-) Alle 3 unga på stellebenken skreik noe jævlig etter badinga så kanskje derfor det ble litt stress.

 

Dessuten ble det veldig varmt i den lille garderoben så jeg ville ikke ha Hanna sittende ferdig påkledd i garderoben mens jeg ordna for mye med meg selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om jeg bare skulle skylle av oss etter svømminga, for det er jo kl 18... så kan vi heller dusje ordentlig og ta kveldstellet hans når vi kommer hjem...

Gleder meg masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et veldig godt tips det Lucia sier. Ta på enklest mulig tøy. Det er sykt hvordan sirena kan starte etterpå. Om ikke din gjør det, så gjør garantert noen andres det. Hehe... jeg blir stressa av sånn jeg, om det er min eller ikke. Så her et en god dusj, oppå stellematta, og så kles oss fullt fart og ut ;)

 

Tps: Vi bruker bare stellematta som ligger i baby bjørn stelleveska. Tynn sånn plastikk ting, ellers ser jeg mange har sånn ikea opblåsbar ting.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å vaske snuppa, få på ho klærne og sende ho ut til pappa`n jeg.....Han skal stå rett utenfor garderoben. Så kan jeg fikse meg selv... Ser sikkert lurt ut med en som jogger rundt i badedrakta... menmen:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg jogga rundt i badedrakta selv jeg. Åpna døra, så ikke min man men spurte bare: Er min mann her???

 

Jada, der var han og slang ungen ut! ;-)

 

Jeg skylte meg bare jeg også. Sammen med hanna. Skal jo bare hjem etterpå alikevel! :-)

 

Gled deg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he... syns jeg ser det ja:))

Gleder meg veldig....... Bare det at jeg har vært så lur å melde meg på "damenes aften" på byggmakker...(vet det høres harry ut:)))) Men jeg driver å bygger meg hus, så de skal ha litt foredrag og sånt om fargevalg osv... og det starter en halvtime etter kurset er ferdig... Så jeg har litt dårlig tid kan du si. Og jeg må jo fikse meg litt når jeg skal på det. TYPISK meg å få til sånne ting:)))

Men det går vel!!

 

Hadde du med videokamera???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal dit alene da, uten mann, men det går nok likevel :)

Får kle meg i en fart mens han ligger på stellematta og forhåpentligvis koser seg :))

 

Vi får dvd med film og cd med bilder etter endt kurs, så jeg trenger ikke tenke på å ta med fotoapparat heldigvis :)

 

Må kose deg på damenes aften... leste om det... masse salg på garderober og bad, trekning på maling osv :)) Hørtes litt gøy ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er som får bilder og dvd..... Jeg og vil ha det:))

Blir jo litt klønete å styre rundt med privat kamera... hmmm...

går nok veldig bra alene også, uansett så er velgarderoben full av nybakte mammaer så man kan vel hjelpe hverandre litt hvis det trengs:))

 

Håper det blir bra ja.... kjente jeg var litt skeptisk til damenens aften på BYGGMAKKER:))) *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...