Gå til innhold

Dårlig matlyst


Klikk

Anbefalte innlegg

Flere som sliter med å få i seg mat? har skikkelig dårlig matlyst for tiden. Selv når jeg ikke er kvalm er tanken på mat bare helt fæl. Orker bare et knekkebrød så er jeg stappmett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Signerer her...begynte i forrige svangerskap, og blei ikke bedre etter at jeg hadde født. Hadde vel 2 uker for noen uker siden da jeg fikk matlysta igjen, men så forsvant den igjen!:-/ Så det har vært sånn i et år nå. Heldigvis er jeg ikke kvalm nå, så jeg trenger ikke bekymre meg for å bli underernært. Det hjalp å spise litt godteri, og så spise mat...godteriet fikk opp matlysta! Derfor spiser jeg litt sjokolade akkurat nå for at jeg skal bli frista å spise noe annet etterpå!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,kjenner meg igjen. Men det er vel litt osgå pga jeg er uvel og kvalm, så det går i salte kjeks og farris. Ikke særlig lyst på middag etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlysten er ikke på topp her heller nei....

Men da tærer det vel på det som allerede er,så det skal nok gå bra;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også helt anti-middag for tiden, må spise noe som glir lett. Frukt funker og godteri, så lenge det ikke er sjokolade.

Har funnet en salt kjeks som jeg får ned, så da blir det iallefall litt mat. Men har litt å tære på så det går vel bra dette, ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jepp folkens, det var godt å høre at ddet ikke bare er meg.. Ja, middagg, huff.. enig i at frukt og knekkebrød og kjeks er tingen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjenner meg igjen der ja.. vekta bare raser ned- får ikke i meg noe særlig mat.. kvalm og uvel hele dagen..

men hjalp å få middagen servert og spiser det jeg har lyst på der og da- om ikke blir jeg dårlig med engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me too..:(

kvalm, uvel og ingen matlyst.

men ja, godis går ned..salt sild for eks. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig matlyst her også, men jeg er heldigvis ikke kvalm. Bank i bordet!!! Har hatt mye vondt i magen, og da frister det ikke så mye å spise.. Men er bedre i dag, og nå vurderer jeg å lage middag til kjæresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...