Gå til innhold

Tar dere med mannen på innvendig ul?

mamman til gogutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tar med meg mannen min overalt jeg.

Han syntes det var et kjempestort øyeblikk da vi så den lille

babyen sprette magen, og hjerte dunka i uke 10 :)

For min del så blir det ikke det samme uten at min kjære er med.

Det er vårt barn, så vi må dele de opplevelser vi kan :)

(han kjenner jo ikke noe av det som skjer i magen, så for han

ble det enda mer virkelig når man kunne se babyen på skjermen)

Min mann var også med på ul. Tror det er ganske så vanlig. Tror han hadde blitt ganske så snurt hvis han ikke hadde fått være med.

Det var en kjempe opplevelse som var kjempe koselig å få oppleve sammen.

Han har også vært med når jeg har vært til vanlig kontroll hos jordmor siden det er på kveldstid. Men når jeg skal til kontroll hos legen kommer jeg til å dra alene siden det blir litt vanskelig med jobben hans.

Han skal også være med på den ordinære ul 13.mars.

Så har mannen din lyst til å være med er det bare å ta han med.

Klem

Annonse

Hei:)

Du må ikke tenke på det at UL`n er innvendig. Han vil ikke se noe til det likevel. Det vil oppleves som en helt vanlig UL. Jeg har hatt min med på absolutt alt og syns det er flott å kunne dele dette med han.

Men dette må du så klart bestemme helt selv, men ikke la det at UL`n er innvendig bety noe, for det kommer dere ikke til å tenke på når det bankende hjertet dukker opp på skjermen:)

Lykke til!:)

Hos oss var mannen med, og han opplevde det nok like sterkt som meg. Så hvis han har lyst, ta han med! Det er er ekstra glede hvis alt er bra, og en styrke hvos noe - mot formodning - ikke skulle være helt hundre prosent. Er greit å være to som hører beskjedene fra legen også.

Hei!

Stakk innom her og måtte bare svare når jeg så spørsmålet ditt.

Hørte til her en liten periode på slutten av 2006, men er dessverre tilbake til ass.befr.

Ville bare svare deg fordi jeg var glad for at mannen var med når jeg var til UL i uke 7. Da det ikke var noe hjertelyd ble jeg skikkelig fortvila og lei meg og jeg er veldig glad for at jeg ikke var alene når den dårlige nyheten kom. Sjansen for at man får en dårlig nyhet er jo ikke så stor, men kommer den er det virkelig godt å ha mannen der.

Uansett er det vel veldig ålreit å ha med mannen, det er jo første gangen man ser det lille nurket - hyggelig å gjøre det sammen!

Lykke til!!

Tusen takk for så mange gode svar. Blir helt rørt med tanken på ul, håper bare virkelig at alt står bra til. Vi er virkelig heldig jenter som har fått til dette her:-) Klart mannen skal få være med for min del, tenkte bare kansje at gyn såg rart på oss viss vi kom begge to og lurte på hva han gjorde der liksom. Er jo en stor del av det her han også, og en god støtte å ha.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...