mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Har baby`n ligget over den "høyeste" streken på kurven, på ul skjemaet, når dere har fått målt en viss prosent over normal vekten? Eller rett under den øverste streken? Forklarte jeg meg kronglete nå tro? Håper på svar
Neverstill Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 vi fikk beskjed om at han var innenfor normalen men at han ikke er noen "kjempebaby" de regnet med 3200 gram ved termin.. synes det høres bra ut jeg:)
godiva med 3 gull Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 mine har ligget over den høyeste streken. utenfor det grønne feltet. Den første veide da 5 kg, har termin med nr 2 idag.
Faylinn Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har ligget på, og nå sistgang under gjennomsnittstreken for sf mål, men allikevel påsto de etter en UL at jeg hadde 17% i + på vekstavvik. Dvs ca 4 kg baby. Enda jeg har mye fostervann også... Tror det bare er tull alt sammen, umulig å måle tydeligvis.
Xzux Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg var på det. Jeg lå en halv/1 rute over det grønne feltet. Men jeg fikk bedskjed om at han var helt normal, og at det kanskje var høyt fordi ha lå med rompa opp....
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 min lå under den røde streken, og såvidt litt over innimellom.. Totalt la jeg på meg 6 kilo på 42 uker, og når Vesla kom til verden veide hun 4165 gram!! og var 52 cm lang... Estimert fødselsvekt på UL i uke 35 sa en fødselsvekt på ca 3300 gram.. Så sånne målinger tør jeg ikke tro på lengre!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 jeg er 173 høy, og veide 65 kilo før sv.skapet.. hvis det har noe å si--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå