❤lille stjerne❤ Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Er snart ferdig med uke 10 og er så fornøyd og glad! Endelig gravid, tenk at etter å ha slitt så lenge skulle vi endelig klare det. Vi er to jenter, og jeg har derfor blitt gravid etter inseminasjon på Stork klinikken i Danmark. 6 ganger måtte vi reise dit før jeg ble gravid. Det var slitsomt, og det kostet utrolig mange tusenlapper.... Men det er det verdt! Jeg er utrolig heldig ser det ut til, hatt et drømmesvangerskap så langt i allefall. Nesten ikke vært kvalm i det hele tatt. Humøretbarometeret mitt står nesten konstant på "strålende blid". Jeg har ikke vondt noen steder og orker å trimme en halvtime hver ettermiddag. Er ganske trøtt for tiden, og tror ikke jeg hadde klart å stå opp kl 6 som jeg vanligvis gjør. Derfor er jeg bittelitt sykemeldt så jeg kan sove til kl 8, og det hjelper masse! Jeg har de siste dagene vært utsatt for et voldsomt kviseangrep. Det ser ikke så pent ut, men det gir seg vel snart......? Også sover jeg ikke så godt som før grunnet mange nattlige besøk på det lille rommet nederst i gangen. Begynt å våkne i 4-tida av at det piper i magen. Aldri vært sånn som er sulten om natta før, men nå får jeg altså oppleve det også! Har tatt hintet nå og begynt å spise kveldsmat, og da kommer jeg gjennom natten uten magepiping. Dette er bedre enn jeg hadde våget å drømme om, og jeg håper det fortsetter sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå