S Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har prøvd å forandre mitt nick, men får bare feilmelding og beskjed om at det ikke ble lagret. Hvordan gjør man det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva står det i feilmeldingen, da? Kanskje du har valgt deg ett nick som er opptatt av noen andre? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Dette står det i feilmeldingen: Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below Det ser jo ut som om det skal stå noe mer, men det er alt som står.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Hmmm.... Så rart?! Jeg husker du hadde et spørsmål om det en gang før også, så du har prøvd tidligere også, ikke bare noe du har opplevd i dag? Du kan jo forsøke å sende mail til moderator, ikke alltid de er så raske med å svare, men det hender de svarer... ) Jeg har byttet nick før (eksempel så har jeg lagt til god jul bak på nicket) det har gått greit det, ikke sett sånn feilmelding før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 28. februar 2007 Jo, har prøvd før også uten hell - tenkte jeg skulle ha et litt mer fantasifullt nick da, men det ser ikke ut som om jeg får lov:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå