rreinboth Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Ønsker sårt nummer tre. Har to gutter (04 og 06). Får vi en til og når blir jeg gravid? Blir det en jente? Jeg 240473 og han 260774 Tusen takk!!!
nattinatt Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Hallo SEr ut som at det blir ei jente på dere,at du enten blir gravid i slutten av 2008,eller 2009.Lykke til.Klem
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Hei nattinatt Jeg har prøvd å få deg til å spå meg før men har aldri fått noe svar. Kan du være så snill å spå meg nå. Jeg skal gifte meg i år og har ei nydelig jente fra før. Jeg ønsker å bli gravid nå fra mars og lurer på om du kan se litt når jeg blir gravid,hvordan graviditeten går og om fødselen blir lang. Jeg ønsker også å vite kjønn og om barnet er friskt,og hvilken måned barnet blir født i. Jeg bekymret meg så mye sist og ønsker å slippe det denne gangen. Håper du kan være snill og se litt på det. Jeg 301272 Han 061174 Mvh
nattinatt Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Hallo Bambijenta Klart eg vil spå deg,men er inne sånn med rykk og napp her,for eg har så travle dager.Eg får opp juni på deg eg,og eg får opp at svangerskapet vil gå veldig fint.Fødselen fekk eg opp 6 timer,og det er ikkje værst vil eg sei.Får opp ein frisk liten gut på dere eg.Og at den lille blir født i mars.Skulle stemme når ein teller mnd og det. Prøv om du klarer å ikkje bekymre deg,alt vil gå berre fint!!!!!!Go klem til deg
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Tusen tusen takk for at du tok deg tid.Det setter jeg stor pris på. Hjelper meg veldig skal du vite.Bare hvis du har tid: kan du å se om jeg får flere barn etter dette og hva det er av kjønn og event når og om barnet der også er friskt. Tusen Tusen takk for all hjelp. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå