Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Mannen er i Oslo, kjører gocart med kompiser. Jeg er alene med ungene til 23-24. Så nå har jeg spist cashew nøtter, tre bokser cola (skal hente meg en til) og en sjokoladeispinne...Vurderer å hente meg en is til...hehe...Er kanskje ikke så rart jeg ikke går ned i vekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er også hjemme alene, har akkurat vært å kikket i kjøkkenskapene om det skulle være noen levninger fra helga der:) Har akkurat tømt en pakke med sjokoladekjeks, men det var alt som var der, skulle gjerne hatt noe mer å fylt på med ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Hmmm Hørtes veldig kjent ut, jeg er akkurat lik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er nå godt å være usunn en gang i blant, da! Man skal ha lov til å skeie ut i blant!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå