Gå til innhold

20 uker! For en deilig følelse:)

Twinny

Anbefalte innlegg

Endelig halvveis til termin (forhåpentligvis litt lengre enn halvveis:)!

Var hos gynekologen idag og alt ser fint ut med våre to prinsesser. Han bekreftet foresten at det er to jenter:)

Ble sykmld 60 % fra mandag av og det skal bli godt. Jobber i en avdelingsløs barnehage med 95 barn, en fantastisk og krevende jobb. Merker at selvom det er vinterferie denne uken og få barn, så er jeg sliten. Har fått tilbud om å hjelpe til på kontoret 40%, noe jeg har takket ja til. Trist å tenke på at jeg ikke skal ha den samme kontakten med barna, men sånn er livet. Nå har jeg mine to egne å tenke på og sette først:)

Fortsetter under...

Hei!

20 uker er en milepæl ja. Synes tida går så fort. Synes liksom det var i går jeg var 20 uker, men det er faktisk ei uke siden alt. Er 21+1 i dag.

Beundrer deg som har klart å jobbe så mye helt fram til nå. Da jeg begynte å jobbe igjen ble det 50%. Og synes faktisk det er mer enn nok. Og jeg har ikke akkurat noen krevende jobb. Blir vel mer psykisk sliten enn fysisk.

Jeg har ikke lyst til å jobbe lenger enn ut mars selv om formen ikke er så værst. Har heldigvis en veeeldig grei lege, så jeg får nok bestemme det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...