prøver&prøver... Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 da jeg var gravid med mitt første barn for 10 år siden,var en av tegnene halsbrann og sure oppstøt før jeg selv visste at jeg var gravid. Nå prøver jeg på nr 2,å lurer på om det er flere som har hatt det som symptom? Er ny her,å må si at jeg skal ha ikm rundt 6 mars,å har halsbrann,luft,veldig stikking i høyre eggl... spent jah:=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 jeg hadde det som symptom selv jeg, første gang jeg var gravid. var det og puppa som avslørte det hele når har du planer om å teste da? spennende
prøver&prøver... Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 så snart som mulig:=) men må vente til den 6 hvis ikke tanta allerede....med min flaks så kommer den nok igjen...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 næææh neida. som jeg har sagt til flere her. denne mnd har jeg snakka strengt til flere tanter. nå havna din i skylleboksen også. vekk me`n de neste 10-12 mnd!
prøver&prøver... Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 hehe,ja hadde det bare vært så enkelt:=) jeg ble jo gravid med sønnen min uten at han var planlagt,så nå når vi har alt ordna-nei da vil ikke kroppen......grrrrrrrrrrrrrrrrr!!:=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 det e jo ofte det tar litt lengre tid med nr 2. en mager trøst iallefall. det ordner seg jo til slutt. dere er jo kjempeheldige som har klart å få en
prøver&prøver... Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2007 ja det er jeg enig i,å nr en fikk jeg da jeg var 21 ,så det var litt tidlig.. er ikke sammen med faren hans,har en ny:=) så nå prøver vi å få ett barn sammen,å får vi det ikke til priser jeg meg lykkelig med han jeg har å minn sambo sine voksne barn:) så ja,jeg er heldig sånn.....meeeen vil ha en til jeg:=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 å, skjønner så godt at du vil ha en til og det kommer nok skal du se skal ikke belære deg med dn derre, du må slappe av så kommer det av seg selv greia, men det ligger jo noe i det. klarer ikke slappe av selv heller. haha så skakke be andre om å gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå