Hoppetussa Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 ...sette meg ned og rette nynorskstilar framfor å sitte her og dibbe! Ha ein fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Åååå, nå fikk jeg flashback til videregående... God retting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Husj, nynorsk-stiler... Godt jeg er ferdig med akkurat den epoken av mitt liv!! ) (Har ingenting imot at folk skriver nynorsk, altså, bare jeg slipper!!) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mars 2007 Tro meg - det er langt verre å rette enn å skrive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 1. mars 2007 #5 Del Skrevet 1. mars 2007 oi, detta høyres spanande ut. Gjekk det greit? Glad eg sleppe det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå