Hoppetussa Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er i grunn en del filmer jeg liker, men må trekke fram Den fabelaktige Amelie. Det er utrolig skjønn film, som jeg har satt på når jeg føler jeg har trengt litt oppmuntring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Liker thrillere og komedier jeg. Favorittfilmen må være Den sjette sansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Ringenes Herre og Harry Potter, de kan jeg se om og om igjen:-) Ellers Pretty Woman og Like cats and dogs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 hm vanskelig. Notting Hill er veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 28. februar 2007 #5 Del Skrevet 28. februar 2007 Ameliè er en fantastisk film ja ! Jeg tror den beste og morsomste filmen må være Populærmusikk fra Vittula! Jeg ler så jeg griner hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Del Skrevet 28. februar 2007 The Green Mile!! Med Notting Hill på en god andreplass ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mars 2007 Tror vi har samme filmsmak - jeg lo så jeg grein av Populærmusikk fra Vittula -det gjorde jeg når jeg leste boka også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå