Gå til innhold

Hvor mange barn har dere og hvor tette er de?

Anbefalte innlegg

Jeg har to små på 2 og 3 år, det er 18 mnd mellom de, venter nå tvillinger så det vil bli 4 barn på 4 år..

Blir spennende å se hvordan dette vil bli, men jeg tror det kommer til å gå bra, slitsomt, men veldig bra!

Fortsetter under...

Oj, fasinert av deg lille bille. Er ikke mange som får til fire barn på fire år:) Har du vært på ul allerede siden du vet det blir tvillinger? hvor langt på vei er du? Jeg har en sønn på 21 mnd fra før av og han blir to år og fire mnd når han blir storbror! Ville ha tettere men naturen lot det gå litt tid..

Hei, jeg har 5 barn... Gutt på 13 år, gutt på 10, gutt på 8,5 , jente på 6 og gutt på 3 år, som er fra et tidligere ekteskap.. er nå 7 uker på vei med nummer 6, min aller siste....

Er knappe 3 år mellom min nr 1 og 2, 21 mnd mellom 2 og 3, mellom 3 og 4 er det 2,5 år og det samme mellom 4 og 5....

minstegutten fyller 4 år i november, så da blir det 4 år i mellom han og den lille i magen.

I tillegg har min mann 3 barn fra tidligere, gutt på 17, gutt på 12 og jente på 8, men de ikke her hele tiden da. Har null erfaring med å få to slengen da, men en hverdag med mange barn kan være en utfordring, men fy søren hvor moro det er og... Jeg har rutiner på alt, så f.eks morgenene her går på skinner... Rutiner er for meg nøkkelen, og jeg har vært veldig heldig og, alle ungene har vært rolige og sovet godt, så jeg har hatt kveldene "for meg selv"... Og det har vært deilig.

Jeg blir imponert når jeg leser om sånne som dere terningkast6 og lille bille 3!!. Jeg har en sønn på 17 mnd, så det blir 2 år mellom han og spiren. Har lyst på 3 barn, men tenker å ha litt større aldersforskjell mellom siste og nest siste. Mest på grunn av at da må vi ha økonomi til en større bolig.

Lykke til!!

Annonse

Jeg har tre store barn nå, men de er født 90, 92 og 93. De to siste med 11 mnd mellom. følte det aldri som slitsomt, og de har utrolig god kontakt selv om det er jente og gutt. Venter nr 4 i April og de gleder seg stort til og få en liten søster. Du klarer det sikkert flott med dine fire, husk blir ikke verre enn du gjør det til selv.

har en fra før så det blir nesten 4 år mellom disse søsknene. blir så imponert å høre om dere som har fire, og flere unger. jeg føler jo at jeg har masse å gjøre med den ene på 3:) men det er det som er helt fantastisk med oss damer.....bare å pøse på med unger og vi klarer det uansett;) har en mamma med fem, men hun var heldig med at den eldste ( meg;) ) var så behjelpelig med de mindre... he he

jeg har en gutt på 4,5 og enda en gutt på nettopp 2..beroligende å høre om alle dere som har enda fler og likevel holder hodet godt over vannet:-)

hvor gamle er dere flergangsmødre her inne?selv er jeg 25,og føler meg ung til at dette blir min 3.

VI har en gutt som blir fire i sommer, og ei jente som blir 2. Så vi går for annet hvert år!!! Hadde planlagt at det skulle gå minst tre år fra jenta vår til nr3, men slik ble det ikke. Men det er jo egentlig ganske greit at det ikke blir så stor aldersforskjell tenker jeg nå som det blir slik!

Fikk første da jeg var 30!

Annonse

hei!

Jeg har to jenter på 10 og 5 år, så den eldste jenta vil väre 11 år og hun minste vil väre 5,5 år. Så det er stoooort hopp mellom barna våre, det er jo både fordeler og ulemper det da...

Har gått veldig greit å ha stort hopp mellom de.Ellers önsker jeg deg lykke til, tror ikke du kommer til å kjede deg med det förste!!

Det er en spennende tid fremover, og bare kvalmen gir seg så blir alt myye bedre!

Jeg er forresten nesten 33 år når jeg får denne bebisen nr 3!

anki-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...