pachamama Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Er 31+3, og de siste dagene har jeg fått mer og mer vondt i den høyre leggen! Har lagt på meg mye(17 kg så langt!), og er 50% sykemeldt pga bekkenløsning og ryggplager så aktivitetsnivået er betydelig lavere enn hva jeg har vært vant til men sånn har det vært helt siden nyttår. Selv om jeg ikke rører så mye på meg som vanlig så går jeg en til to korte turer hver dag i tillegg til å fortsatt jobbe 50%, så er jo ikke helt stilleliggende heller. Smertene i leggen kjennes nesten som om det er hovent, at huden liksom er for stram, men benet ser ikke hovent ut, får fortsatt på meg støvletter osv. Også er det jo bare i det ene benet. Noen som har noen peil?!
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Bruker du støttestrømper? Det hjelper på blodomløpet, selv om du ikke er hoven i beina. Om du skulle hovne opp og i tillegg føler smerte, må du være obs på at det kan være en blodpropp på gang. Ville nok ha snakket med fastlegen min om dette uansett, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå