Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Leser overalt at slimproppen er grønn, uklar og eller med spor av blod. I går kom det en stor mengde blankt/klart slim ved et toilett besøk, kan dette alikevel være den berømte proppen?
ragge Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 hei.. jeg leser også mye om grønn og blodig slimpropp. men slimproppen kan faktisk være klar blank. min var helt blank denne gang. å dette er mitt fjerde sv.skap.
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg tror (og HÅPER) også dette er tilfelle.. for jeg hadde noe klart/helt blankt slim her om dagen..
ragge Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 er du nær termin da? slimproppen kan gå uker før fødsel. d er lenge siden den gikk på meg. masse blankt slim.
FannyFanny Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Forrige fødsel gikk slimproppen min samme dag som jeg fødte - og den var klar med littegrann spor av rødt blod. Denne gangen TROR jeg den har gått (litt over 2 dager), men den var uten blodspor og ikke helt klar (litt gulaktig i fargen), så er jammen ikke sikker... Har forresten termin 9. mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå