Gå til innhold

Veldig mensmurring....

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg blir snart gal! Har hatt veldig mensmurring i hele dag, føles som om mensen kan komme når som helst! Før var jeg engstelig da jeg ikke hadde noen symptomer, men nå blir jeg utslitt av å kjenne på dette. Innbiller meg at murringene ville føles annerledes hvis jeg var gravid, dette føles akkurat som mensen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8433629-veldig-mensmurring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring å dele med deg mammantilmarie.

Men mener å ha lest om mange med mensmurringer,som i tillegg fikk positiv test...

Ønsker deg lykke til.Prøv å tenk positive tanker !

(som om det er så enkelt bestandig...)

Heisann mammatilmarie.

Disse mensmurringene husker jeg at jeg hadde også i rugeperioden. Jeg var sikekr på at jeg skulle få mensen. Gikk og sjekka flere ganger om dagen, men ingen mens kom. Men graviditets testen var positiv den!

Så masse lykke til videre i rugeperioden din!!!

På rugedag 6 lå jeg på sofaen, fullstendig tiltaksløs (til tross for 2. juledagmiddag) og deppet. Kjente at mensen var i anmarsj, og når mannen min prøvde seg på oppmuntrende ord som at jeg jo aldri hadde vært gravid og derfor ikke kunne vente, freste jeg tilbake at jeg hadde hatt mensen nok ganger i livet til å kjenne det igjen.

Men feil tok jeg:-) Håper det er tilfelle med deg også,

hei du..

Jeg ble gravid i sommer, var sikker på att det ikke ville gå.....men ble det da.....

Det jeg merket størst forskjell på var att jeg hadde så innmari tyngde følelse i underlivet og stikkinger nede i magen...

Jeg mistst dessverre i uke 8......

men jeg skal krysse alt for deg.....håper du lykkes !!!

Skal jage vekk tanta rød jeg.........

Annonse

hei

Har mange venninner/kollegaer som har hatt mensmurringer når de har vært gravide. De sa også det samme at det var akkurat som om mensen var rett rundt hjørnet........

Ikke gi opp-dette kan være et tegn på at det skjer positive saker og ting i kroppen din:o)!!!

Krysser fingre for deg jeg!

Klem

Hei mammantilmarie!

Jeg blir gal selv.. Er på rugedag 10 og har begynt å få mens"tak" i magen, mistet ømhet i brystene og fått lett spenningshodepine. Føles helt som om mensen er i anmarsj... Men ang murringer, så sier jo alle at det er et positivt tegn, og alle menssymptomer kan like gjerne være graviditetssymptomer, så er det rart man blir litt tullete....

Krysser fingrene for oss alle som ruger nå!!! :-)

Hei.

Jeg vet meget godt hva du snakker om. Jeg har hatt mensmurringer siden et par dager etter jeg satt inn. Men nå er jeg faktisk nesten 9 uker på vei. Jeg har fortsatt disse smertene, men da jeg var på ultralyd forrgie uke sa legen min det var helt normalt. Det var en frisk liten spire der inne. Det var et godt tegn at kroppen forandret seg og at jeg kunne ta det helt med ro. Søsteren min hadde de samme smertene under begge svangerskapene sine. Jeg husker godt at hun trodde at hun skulle miste. Så jeg anbefaler deg til å ta det med ro å prøv (jeg vet det er vanskelig) å slapp av.

Jeg skal krysse ifngre og tær for seg. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...