Misa+spire i magen<3 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Starter de tidligste riene nederst i korsryggen, menssmerter foran og litt stråling utover låret? Fikk plutselig skikkelig vondt nå etter jeg var på do og gjorde mitt. Var veldig løs i magen .. (beklager detaljer) 5 min etterpå kommer det små tak.. korsryggen, menssmerter og litt utover låret.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Det høres ihvertfall riktig "plassert" ut! Jeg hadde rier der, men dette er jo som alt annet individuelt... Jeg hadde også løs mage rett før, så krysser fingrene for deg! Kjempespennende da!!!
Gizom81 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Krysser også fingrene for deg, syns nå det høres sånn ut.. Men så kan det jo også være de berømte masriene... Hold oss oppdatert om det skjer noe mer a!
Misa+spire i magen<3 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 Jammen jeg er jo bare 35+1 :o/ Vært innlagt med premature rier og en livmorhals på 1 cm. Men blir det fødsel så er det vel ingen fare for snuppa! Skal se det an litt utover kvelden/natta før jeg ringer føden. Se om det er noe system i dette her. Det er i hvertfall ikke noe godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå