Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har slitt lenge med å bli gravid.Er nå ruger,men egget er ikke av topp kvalitet (så man vet jo aldri hvordan det kan gå).

Var på jobben i dag. Da kommer hun jeg jobber rett ved siden av (hun har värt sykemeldt i to uker), og sier :"Skulle bare stikke innom å gi syemeldingen min til sjefen jeg".

OK,så fint da,sier vi.Du kommer vel imorgen da ? Hun skulle egentlig begynne igjen da.

Nei da,hun klarer da å si :" Nei,jeg kommer på fredag,for de fant en bebis imagen min.Jeg visste ikke at jeg var gravid jeg.Og den skiten vil jeg ikke ha,så jeg skal ta abort imorgen".

Det var helt grusomt å höre. Så da står jeg der som ikke får det til og våres kollega som er en homofil mann (og heller ikke kan få barn på en to tre) og sier ingenting.

Utrolig hva enkelte får presset ut av seg til "feil" folk.

Fortsetter under...

Huff ja jeg skjønner deg godt,jeg.......

Ikke godt når andre vil ta bort å en sliter selv....

Men vi er forskjellig det må vi huske på midt oppi dette!!!!

Men jeg hadde blitt lei meg selv,om det var min kollega!

MEN vi SKAL nok få det til snart vi å alle mann!!! :-)

Klem

skjønner godt at du reagerer..

hvem" skryter" av at de skal ta abort,bedre og holde kjeft spør du meg....

huffff så synd at vi må slite,mens andre tar bort barnet gang på gang på gang..

jeg har en venninde som har tatt abort 3 ganger,med tre forskjellige menn..

stikkert litt i hjertet hver gang jeg tenker på det,livet er urettferdig...sånn er det bare.....

klem

Annonse

Det var litt av en måte å si det på da!!

Kanskje ikke den som sto først i køen når intelligens ble utdelt eller??

Jeg tenker nesten at det må ha skjedd henne noe jeg da, når hun kan uttale at et lite liv er "skit"- hvem vet kanskje skyldtes graviditeten noe helt annet enn at man ikke rakk å hoppe av i svingen...........

Skjønner at du ble lei deg, men for barnet sin skyld var det kanskje like greit at hun valgte å fjerne det. Når hun sier at barnet er en skit nå, hvordan ville hun ha vært mot det når det da ble født.........

Du får prøve å bare riste det av deg

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...