Gå til innhold

hei, er ikke gravid enda men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål ang. jobb...

 

Jeg begynner prøving i april, men har fått en veldig god sommerjobb nå. Problemet er bare at den er UTROLIG krevende. Både fysisk og psykisk. Hvordan vil det gå om jeg er gravid i 8-9. uke når jeg begynner? :( Tenk om jeg bare går rundt trett hele tiden? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan jo utsette prøvingen litt? Noen mnd fra eller til betyr vel ikke så mye? Men slutt på piller nå så kroppen er "klar!" uansett når du begynner å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er kjempedårlig i 1. tri. Trøtt, kvalm og generelt sliten. Anbefaler deg ikke å være i en fysisk og psykisk slitsom jobb i beg. av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan egentlig ikke utsette prøvingen nei... Enten må jeg bli gravid dette halvåret,ellers kan jeg glemme det på 3 år (økonomiske årsaker..). Men, jeg tenker sånn: kan jo ikke takke nei til jobben heller? Hva om jeg ikke blir gravid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med sykemelding fra sommerjobb? Det er bare å ta det som det kommer, blir du sliten og trøtt, så får du ta deg fri fra jobben. Kan jo hende at svangerskapet går utmerket! Jeg tenker litt sånn- "ingen er uunværlig". Hva skulle jobben ha gjort om du ble alvorlig syk og ble innlagt på sykehuset? Din arbeidegiver hadde nok overlevd. Mener ikke å svekke moralen til noen- men det er vel slik at noen ganger må bedriften klare seg selv om en ansatt havner i en situasjon som ikke tillater den ansatte å jobbe. Vurder det mot hvordan arbeidsgiver er.

 

Og ps! som oftes blir man mest trøtt på kvelden, og kvalm på morgenen. Hvis man i hele tatt merker noe da. Selv er dette mitt 3.svangerskap. kun litt trøtt og litt kval på kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...