Gå til innhold

da kom tr på besøk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...den kom akkurat på dagen!..da slapp jeg ihvertfall å vente og bare få forhåpninger:)..men min mens har vært ganske rar de 3 siste mnd...nesten ikke noe friskt blod...men brunt..og det varer ikke så lenge...har tatt tester og er ikke gravid..noen andre som har opplevd det samme og vet hvorfor?

Setter stor pris på svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hvorfor, men ville bare ploppe innom og ønske deg lykke til med neste pp :)

Skrevet

Slenger meg på Lioevr! Lykke til! Og håper at det er LEEEEENGE til neste gang tante rød kommer på besøk :-)

Skrevet

Takk takk :) er ganske ny på det her jeg da..så har ikke prøvd så lenge...vi har faktisk ikke kalt det pp heller..har bare sex uten prevansjon..og håper på det beste..men har begynt og tenke litt mere på det nå..for har så lyst på barn..samboeren min er litt med han også da..han hadde blitt kjempe glad hvis jeg ble gravid..men han tørr ikke tenke på at vi prøver..hehe...men tenkte vi kunne prøve og ha sex annenhver dag i mars..kanskje det skjer noe da:)..?

Skrevet

hei hei.

vet du ca hvor lang syklus du har da?

for at dere ikke skal "slite" dere ut og bruke opp alle de gode svømmerne til el, er det greit å avvente litt.

sæden blir faktisk uttynna litt når mannen har mange utløsninger over kort tid.

Jeg har selv 24-26 dagers syklus, og hadde sex først i går.

det var mest fordi vi ventet på siste beskjeden etter utredning da..

bare dere får annenhver dag fra noen dager før el til noen dager etterpå¨så er kjangsene store :)

Skrevet

forrige gang hadde jeg en syklus på 34..men det var nok fordi jeg var så utrolig nervøs..og bare tenkte på at jeg kunne være gravid hele tiden..:)..denne gangen var den på 28..tror det er det jeg pleier og ha..når er det lurest og begynne da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...