Gå til innhold

Farge på vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hoho.. Har funnet vogna jeg vil ha,og den er knallrød! Men er ganske sikker på at snuppen i magen er en gutt. Er det greitt med rød vogn da?

Føler selv at dette blir teit,og at folk kommer til å si :ååååhhh får en søt jente. tihi. Men må rødt være til jente og blått til gutt.. Hva synes dere? Trenger råååd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kjempe lyst på rød vogn. Nå fant jeg ut i dag at jeg venter en jente så sånn sett går det jo greit, men mannen min er bekymret for om vi får en gutt neste gang, hvordan skal det gå..hehe. Jeg sier som så at da bare har vi blått dynetrekk på dyna eller et blått teppe over, så er ikke det noe problem. hadde vært værre om det var rosa.. :0)

Skrevet

Etter min mening er rød en universell farge, spesielt om det er en klar rødfarge - men - du kommer nok til å møte mange som ikke tenker sånn ja.. Dessverre... Vi tenkte også på rød, men endte med svart akkurat pga dette....

Men kommer an på hvor mange ganger du kan si, neida - det er en gutt, uten å bli irritert ;-p

Skrevet

off ja.. Men eg e så lei av de svarte vognen,de ser så trist ut. Og de må jo bli sinnsykt varme på sommeren, Jeg vil ha en gla farge på vogna :):)

Skrevet

Vi har kjøpt tepper og stelleveske i spreke farger vi da. Og leke som henger i vogna. På alle butikkene vi var i sa de at alle farger er omtrent like varme, så det er nok ikke noe å tenke på :-)

Skrevet

Jeg er en av de som synes det er super tåpelig med "gutte- og jentefarger"..

Vi visste ikke om det ble jente eller gutt, men kjøpte en vogn som er rød og svart. Både jeg og sambo syns den er knallfin og absolutt ikke "jentete". MEN selvfølgelig har vi fått kommentarer fra andre på at vi har gutt i "jentevogn"... Jeg hever meg over slike kommentarer og bryr meg ikke.

Men jeg hadde nok ikke valgt rosa vogn til gutt om du skjønner.. :)

Skrevet

Overhørte forresten en liten gutt på vognshopping med moren sin(som var gravid).. Den lille gutten pekte på en knallrød vogn og sa at sånn skulle lillebroren ha. Da sa moren: vi kan jo ikke ha rød vogn til gutt.." Jo sa gutten, "den er jo racerbil-rød!" :D

Skrevet

åhhhh... Det va jo berre utrtulig søtt da..:)

Skrevet

Og sant, da! Tenk på Ferrari, liksom!! :-)

Skrevet

Det er mange som har rød vogn til gutt, det går helt fint. Men ville ikke valgt rosa til gutt, der går min grense.

Skrevet

Har grå og rød vogn til gutt, har aldri fått en eneste kommentar på det.... Rød voksipose har han og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...