Gå til innhold

Frustrert!.. Føler denne uka går dårlig med tanke på vektnedgang :(


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Jeg går på Reductil for å gå ned i vekt og pleier å starte dagen med 20minutter trening på sykkelen og varmebelte på magen. Dette fikk jeg ikke gjort på mandag, men tirsdag fikk jeg gjort det,men ikke i dag igjen. Pga avtaler o.l så det har ikke vært tid.. Jeg har ikke spist noe særlig mye utenom noe nøtter i går kveld som jeg angrer bittert på :( Utenom denne utskeielsen så har jeg spist to knekkebrød til frokost, og til middag har jeg spist ris, kylling og salat. Ikke noe mer. Drikker masse kaffe og vann, men nå har jeg en skikkelig dårlig følelse på at jeg ikke har gått noe ned. Skal til legen for veiing neste mandag igjen og føler at jeg MÅ ha gått ned minst 4kg siden jeg har gjort det hittils på 14 dager.

 

Sorry for syteinnlegg, men bare trengte å få det ut..

 

Fler som har/har hatt det litt sånn som meg her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, den følelsen er kjip! men du, ikke tenk på de nøttene da, du vil vel at vekttapet skal være varig? hvis ikke du kan unne deg slike ting av og til, blir det vanskelig å holde vekten er jeg redd;) så da syns jeg heller du skal satse på at vekta går nedover litt saktere, 8 kg på 4 uker er jo mye da!men for all del, skjønner det er kjedelig å føle seg slik, men likevel, syns du virker kjempeflink jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde du ikke egentlig spise litt mer? (jeg spør ikke for å være vemmelig, jeg bare lurer) Altså, sånn for at det skal være et varig vekttap. Man bør vel spise mer enn to måltider om dagen eller? Er du ikke sulten pga pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skal prøve å ikke tenke på nøttene lydia.. Jo jeg vil at vekttapet skal være langvarig, men det er jo ikke beste starten og spise sånt når en prøver å gå ned. Bedre og prøve litt etterhvert tenkte jeg.. hvertfall ikke vits midt i uka for å si det sånn..

 

Vet ikke om jeg er kjempeflink..Føles ikke sånn nå men tusen takk for oppmuntringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mess79

Jeg er ikke spesielt sulten pga pillene og det er grunnen til at jeg ikke spiser mer enn jeg gjør. Føles som jeg spiser masse masse når jeg har spist middagen. Tenkte på dette at det ikke kunne være bra med forbrenningen når en ikke spiser oftere, men pillene sørger visst for at forbrenningen holder seg i gang uansett så da er det jo greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! jeg har akkurat som deg.... glemmer helt å spise pga reductil...en dag spiste jeg bare to knekkebrød og en banan....og merket ingenting av sult. helt sykt.... har gått ned 2kg første uka..så du har gått ned mere enn meg!!!! bare å holde motet oppe!! dette går bra skjønner du!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemmer å spise du også ja gymsokk! hehe.. uff jaja så lenge pillene holder forbrenningen oppe så tenker jeg tanken;jaja jeg har sikkert ikke vondt av det *ler* Så flink du har vært å gå ned 2kg første uke da!!!!!!!!!!!!

Grattis :D

 

Tusen takk for oppmuntringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..jeg tenker samme som deg.... har nok ikke vondt av det jeg heller....men blir nok etter at pille takinga er over at selveste kampen begynner!! vi fortsetter ei stund til!:) og husk å spise!!!

takk for oppmuntringen du også. sier det her også at det er sånne kommentarer som gjør det verdt å fortsette!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nettopp det. Man må huske å benytte seg av dette med å få snudd kostholdet på rett spor samtidig som man går på disse pillene så en ikke raser opp i vekt igjen senere :)

 

Helt enig med deg.. Godt å ha et sted hvor en kan hente litt motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...