Gå til innhold

Noen som har kjøpt bilsete nummer to ennå?


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Vi skal snart kjøpe bilsete fra 9-18 kg til Sigurd, men det er jo så mange å velge mellom! Har tenkt oss et som kan være både forover-og bakovervendt, pris spiller ingen rolle (så lenge det ikke er flerfoldige tusen, selvfølgelig...). Noen som har tips til hva vi kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte det setet som vinner alle testene, HTS BeSafe Comb iX1, begynnte å bruke det da han var 6mnd, for da hadde han vokst ut av baby setet sitt. Hadde HTS BeSafe izi sleep da, var veldig fornøyd med det.

 

Veldig fornøyd med det nye setet også, virker veldig solid, romslig og trygt. Kan monteres begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det setet vi har sett på også! Eller, det vil si jeg, for mannen bare kjøper det han får beskjed om av mor, he, he.. Godt å høre at du er fornøyd! Da tror jeg jammen jeg skal slutte å spekulere og heller gå til innkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enda ikke kjøpt, men tittet masse etter nytt sete..

 

Vi skal ha HTS izi comfort. Det er et fremovervendt sete, men skal vi ha plass til en passasjer foran må vi bare ha det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt det setet, fordi det var best i test. Har imidlertid ikke brukt det enda, hun har prøvesittet det, og virker som om hun sitter behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Acta Graco cosmic det er 0 - 25 kg vi måtte begynne med det når mini var tre fire mnd på grunn av grining i bilen. Det setet var vist best i test i sverig. Kom veldig dårlig ut i norge pga feilmontering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på denne...

Vi må også snart kjøpe nytt, vesla har nesten vokst ut av babysetet!!

Tar i mot gode tips og erfaringer!!

 

Noen som har kjøpt i sverige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kjøpte i Sverige på Happyland på svinesund. Jeg betalte 1799 svenske kroner for Acta graco cosmic, men det var på tilbud pga fjordårets farge, mørkeblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt, valget stod mellom Acta Graco Cosmic og BeSafe Izi Combi X1. Endte opp med at vi kjøpte Besafe'n, siden det var best i test i Norge. Men har også hørt at Acta Graco egentlig er bra, at det bare kom dårlig ut i testen pga feilmontering. Vi har fulgt med på tilbud, en dag etter jul så var BeSafe'n på tilbud til 2500 så da kjøpte vi det (vanlig pris er 3300). Men jeg har hørt her at BeSafe'n visstnok er litt kortere i ryggen enn Acta Graco setet, så barnet vokser litt tidligere ut av BeSafe setet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...