Gå til innhold

skravletråd for "gravid etter sa?"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor fort fikk du ømme pupper sist da?

Mine er ikke kjempe ømme, men jeg kjenner dem *hihi* - kan jo være et ønske at de skal være det også da.. man kan lure seg selv.

Jeg er for min del helt tåkete i hode av å tenke på graviditet..

hei hei carina2.

er du gravid igjen? :)

av egen erfaring, så har symptomene mine kommet mye senere når jeg har blitt gravid igjen rett etter en sa.

og alle svangerskap er forskjellige, så du skal ikke legge noe spes i det om du har ømme pupper nå eller ikke.

Har ikke du IKM i uke 11 da?

for hvis det stemmer, så er det jo el tid denne uken, og da er det uansett litt tidlig med symptomer :)

hei hei....

okay,jeg hadde el i helgen, er jeg ganske sikker på,jo så ikm er 12 mars ca.....så d er litt tidlig....men jeg er trøtt og d stikker i magen....

fikk vel ømme pupper etter ikm sist...

d med puppene var ment som en liten spøk=) visste ikke helt hva jeg skulle starte tråden med,men jeg fikk den ihvertfall i gang....

får håpe de blir ømme etterhvert....

jeg har ganske vondt nederst i magen altså...ikke store smerter,men jeg kjenner de....

Annonse

da er det bare å krysse gingrene og håpe da :)

har selv ikm 16 mars, så har el nå i løpet av en 1-3 dager tenker jeg.

det jeg også opplevde etter sa, var at el smertene og pms begynte mye tidligere mnd etter.

og at el kom 3-4 dager etter at den skulle.

har du testet med el tester? i tilfelle burde dere fortsette med runder i sengehalmen, for å være på den sikre siden.

kroppen er veldig uforutsigbar etter en sa.

jeg hadde el tester fra hurtigtest.no, men de funket ikke...jeg hadde el slim mandag og i går....virket som d ihvertfall...ja vi er ivrige i senga=)annen hver dag....siden jeg sluttet og blø...jeg har jo ikke hatt mens siden sa...så d er vanskelig og vite...

veldig spennende....=)

he he he

jah, nå blir det tidlig kvelden hver kveld hele måneden tenkerjeg.

har slitt litt med sexen etter at vi begynte utredning. det har vært sinnsykt stressende tankemessig og mange tunge stunder.

merker VELDIG godt i går kveld hvor herlig det var at alt klaffa igjen og vi klarte å slappe ordentlig av :)

vi får satse på at vi tar 1.tri med storm om et par uker ;)

Annonse

når har dere tenkt å teste da jenter?

lurte på om jeg skulle driste meg til en test på ikm datoen din jeg carina2, muligens dagen før.

begynte å røyke igjen etter første sa, og nå har jeg ikke klart å slutte igjen. så håper jeg finner ut av det tidlig, for da fyker pakkene rett ut vinduet :)

kan nok være at jeg ikke klarer og vente..men d er så dumt og teste for tidlig....vi får se hvor lenge vi klarer,men vi sier d sånn at man må få tilatelse for og teste ....okay????? sender deg nr på pm og mail add....

jeg har hytte på filtvet, så sætre sier meg veldig mye :) :)

sambo ser seg faktisk om etter jobb der, og vi har kjempelyst til å kjøpe oss hus der ute.

har funnet drømmehuset allerede, må bare kaste ut de som bor der :P hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...