Gå til innhold

I dag fikk jeg tilslengt sårende kommentarer :( (Sutrete innlegg uten mål & mening)

ano`num *17.03.10*

Anbefalte innlegg

Jeg har en familie som ikke har skjønt vårt behov for prøverør! Det er bare å slappe av, ta tiden til hjelp, vi er unge, bare å reise til syden osv....

Når de fikk høre at vi har blitt gravide på egenhand fikk vi tilbake;

det var det vi sa! Det var bare å ikke tenke på det.

Øh, yeah, right!

(Som at vi ikke tenkte på å bli gravide da jeg ble gravid? Vi tenkte bare ikke på at jeg faktisk kunne bli gravid av å ha sex. Hehe)

Nå får vi høre av de som ikke vet om hva vi har holdt på med.....

"Dere ble fristet dere også ja. Det ble barn der i gården også"

Åh! Vi har prøvd leenge, og hadde egentlig planer om å være ferdig med bleietider nå vi. Skulle hatt 3 barn uten smokk, barnevogn og bleie. Hadde bare ting skjedd da vi tenkte det.....

Kan ikke folk bare klappe igjen brødkassa si litt!!

Fortsetter under...

Kan ikke få sagt hvor enig jeg er. Har en venninne som selvfølgelig vart grravid på første forsøk, og som da mener at de som ikke blir det er fordi de stresser for mye med det. Bullshit"!!! Jeg tenkte MYYYE på det nå når jeg vart gravid. Og i tillegg når jeg ringte gyn og fortalte at jeg var gravid, fikk jeg til svar fra esepsjonsdama at "ja der ser du, når en ikkj tenke på det så skjer det"!!! Korsen går det an at noen so faktisk jobber med det der sakl kunne si noe sånnt!!! Blir så irritert...

Ja har det!

Men jeg vet ikke helt....

Er ikke helt sikker på om jeg er enig i det som skal fremlegges. Om jeg da skjønte det riktig....

At det er for mange som føler presset for tidlig, og at statistikken rundt antall som trenger hjelp er for høye.

Jeg tror ikke vi klarte det selv nå pga at vi slappet av. Jeg tror absolutt ikke at vi hadde klart det selv, hadde det ikke vært for behandlingen vi har vært gjennom nå!!

Jeg har ikke hatt regelmessige sykluser tidligere, noe jeg har hatt mellom slagene nå! Tror det har hatt mye å si. Gyn mente også at graviditeten i mai kunne ha banet vei for at jeg ble gravid nå. Selv om vi har barn sammen fra før....

Vet ikke helt om jeg er den som har lyst å stå frem på tv med alt det vonde vi har opplevd. Tenker da på alle som ser det, som ikke trenger å vite det! Mennesker jeg har gått på skole sammen med osv. Folk jeg har kjent før. Snakket med mamma, og hun mente det kanskje kunne bli litt vanskelig for pia vår. Hun er jo 7år gammel og går på skole.

Kan være at eldre barn, ikke minst foreldre, får det med seg.

Men jeg synest at "noen" bør stå frem på tv i beste sendetid og fortelle om hvordan det er. Det er jo så mange uopplyste mennesker i denne situasjonen her! Skulle ønske det ble snakket mer om det, skrevet mer på steder der folk leser det uten å ha intresse og lete det opp selv.

Selv om mange ikke vil lese hele artikkelen ol vil mange få med seg både overskrift og innledning. Bruker en de rette ordene der, vil de jo komme et skritt videre :)

Ah, det er utolig provoserend emed alle som mener at hvis man bare slapper av, så ordner det seg. nei - for mange er det sånn at d eikke får eggløsning eller at sædcellene ikke begynner å svømme selv om de slapper av!

Er dritt lei av å høre om "alle" som har blitt gravide når de endelig har stilt seg i adopsjonskø. Hadde adopsjonskø vært god medisin for å bli gravid, hadde det ikke vært så lang kø....

Klart at noen blir gravide av sliterne også - heldigvis! Men gjør det ikke bedre for dem som ikke blir det med slike kommentarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...