Gå til innhold

Hvilket av disse 4 navnene er finest? Synne Emilie, Emilie, Emily, Emmeli.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, Ellinor er også et veldig fint navn som jeg kan vurdere til evt neste barn. Ellinor og Emilie passer bra sammen da :). Men nå vil jeg bruke Emilie ( eller evt. en variant av navnet). Vi har allerdede begynt å kalle henne Emilie, men er litt usikre på om hun også skal hete Synne. Derfor har vi ikke sendt inn skjema til folkeregisteret enda. Synne Emilie klinger bra sammen, og gjør at navnet blir mer unikt enn bare Emilie synes vi. Grunnen til at vi evt har tenkt på Emmeli, er at det er mer sjeldent enn Emilie. Hva synes dere om Emmeli?? Blir veldig glad om flere vil si hvilket navn de liker best.

Synes Synne er helt klart finest, søtt og enkelt.

Er enig med vipsenmamma at Emilie-navnene er veldig oppbrukt, kjenner enormt mange små jenter som heter det i slle varianter.

Siden dere allerede har bestemt dere for å bruke en av dem synes jeg Emily er finest av forslagene.

Amalie er jo også kjempesøtt!

Synes Synne Emilie passer kjempefint sammen.

Annonse

Jeg synes Synne er finest, men kanskje mest fordi jeg synes Emilie blir litt for søtt. Synes Emmeli klinger finere, men det tar litt tid å venne seg til stavemåten. Synne Emmeli, og så bruke 2.navnet til vanlig?

Synne Emmeli er også fint. Må høre med pappaen hennes hva han synes om det. Utrolig vanskelig å bestemme seg ja. -Vil jo at hun skal like navnet sitt. Vurderer å gi henne to navn slik at hun i vært fall liker ett av dem :) Dere kan gjerne komme med andre forslag til navn som passer med Emilie også.

Er ikke Emilie og Emilie det samme navnet??? Eller er det forskjellig uttale? Jeg liker Synne best. Og plese ikke dobbeltnavn... Det fins jo snart ike unger som ikke har to fornavn og to etternavn. Ungene blir jo 10 år før de greier å skrive hele navnet sitt.

Ikke lett dette! Vil dere helst ha Emilie først? Emilie Marie? For ellers synes jeg Sara Emilie klinger bra! Hmm... Jeg tenker at ikke alle små jenter passer til å hete Synne, men siden du foreslår det så passer det kanskje til henne? Er hun en liten Synne Emilie?

Det er egentlig det samme om Emilie er navn nr 1 eller nr 2. For vi kan uansett bruke mest bruke Emilie til daglig dersom det blir for tungvint med to navn. Hun kan f.eks. hete Synne Emilie, men vi bruker Emilie mest. Eller hva synes dere? Dessuten er det greit med et ekstra navn siden Emilie er så vanlig for tida, - spesielt hvis hun kommer i klasse med flere som heter Emilie. Spurte samboeren min om hun er en liten Synne Emilie, og det synes han:) . (Han vil liker navnet Synne veldig godt da) Hvilke jenter passer / passer ikke til å hete Synne mener du elise venter vår?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...