Gå til innhold

Hva gjør


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dere med baby'n om dagen???

Her går det mest i soving og trilling, samt mating da...

Prøver også å leke litt med henne når hun er våken, men hun er ikke så veldig interessert i det enda.. Ihvertfall ikke så lenge av gangen..

Hun er 2,5 mnd nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Soving, mating, bleieskift, trilletur, cafe m andre bebiser, leker litt under babygym og på teppe, da klarer jeg å få gjort litt... Hun er 11 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det alle andre ha svart...

 

jeg lager masse grimasser og lyder når han er våken, elsker å se han smile og spreller når jeg gjør det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bra.. :)

Bare så redd for at jeg gjør for lite med henne, ang stimulering osv.,

men det er vel ganske begrenset hva man kan gjøre når de er så små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til alt det andre har nevnt, så synger vi veldig mye her. Hun er kjempegla i det og har alt fått favorittsanger enda hun bare er 11 uker. Når jeg begynner på "er du veldig gla og vet det" + "Mikkel rev" så flirer hun som bare med.

Jeg prøver å prate mye med henne når hun er våken, og selvfølgelig lytte til hennes gøh og eh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt driver og trener på å gripe etter ting, så nå kan han ligge alene på aktivitetsteppet i ganske lange stunder av gangen. Ellers går tiden hovedsaklig med til mating, stelling, soving og trilling. Synger og prater og leker også med ham når han ligger på teppet.

 

Han er 3 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i mye av det samme her også:) Vi synger kjempemasse, og lager masse tøyselyder, ler, og hopper på fanget mitt:) Han er 10 uker nå, men allerede veldig aktiv...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det samme hær også... men nu e ho bynnt å førlang å ligg under babygymmen allerede... når æ hold ho så e ho så sint som en lemmen... men når æ lægg ho under babygymmen så smila og å e så bli med en gang.... lika spesielt ett sånn knitrestoff som e i sian på den... også syns ho det e stas at storesøstra ligg under der i lamme ho...

 

Ellers så søng vi og læs, dog tel søstra men ho lika å hør på ho også... syns vel det e fint å hør stemmen min da ;D

 

Også e ho bynnt å lik å ligg litt på mage på stellebordet...å nu e enten hodet eller rompa høgt oppe :D

 

E bynnt å prøv å ska få tak i og hold i enkelte leka og gulpeklutn da...

 

Ho bi tre mnd på mandagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stelling, mating, masse kosïng! "Prater" med hverandre...Øver på å igge på magen...Ligger på leketeppet...Elsker å se på seg selv i et stort speil! ....Ser på uroen som hår rundt og hyler entusiastisk...Ellers så bærer jeg henne endel rundt på sightseeing :-) Triller tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi er 9 uker.

Her ammes det ca hver time... ellers så går det i små dupper på fanget mitt, action på babygym matta (elsker å sprelle!) , kos og stelling, bære-turer (oppdagelsesferd) rundt omkring i hele huset, prating og tøysing.... synger også en del (stakkars snuppa som har fått en mor med dårlig sangstemme hihih) :-D Vi triller tur på 1 times tid hver dag. Er sååå herlig med trim og frisk luft- blir så opplagt til kvelden da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...