Galskapens overhode Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 mistet spiren min i natt.. Lykke til videre damer.. Håper den sitter for dere
smågodt prinsessa Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 uutrolig trist å høre... håper du holder motet oppe å kommer tilbake snart!! massse lykke til!!!
Ruth B G Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Det var fryktelig trist a hore. Haper vi ser deg snart igjen. Lykke til!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 veldig lei på dine vegne! Ikke gi opp! Kjenner flere som har mistet.De gav seg ikke og er gravide på nytt eller har fått velskapte barn nå
Galskapens overhode Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 bare få sørget fra meg nå.. testen var jo så positiv som jeg aldri har sett en test før.. men var nok ikke vår tur. Sambo har funnet ut at han vil vente til sommeren 2008 før vi prøver igjen.. Sukk.. Får bruke de neste 16 mnd på å overtale ham til å prøve før
madamene Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Hei snuppa! Det er kjempe trist synes jeg. Skulle jo gjennom dette sammen vi!!! Du får gå løs på sambo, og få han på bedre tanker. Tenker på deg )
Galskapens overhode Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2007 takk pia mi .. Bare brøt sammen da jeg kom hjem i dag.. Da gikk det virkelig opp for meg.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Så trist å høre...:-( Håper du får overtalt sambo,og krysser fingrene for at spiren klorer seg fast neste gang:-) Har ikke opplevd dette selv,men jeg har ingen problemer med å skjønne at det må være vanvittig tøft!! Masse lykke til når dere bestemmer dere for å prøve igjen:-) *trøsteklem*
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2007 Jeg var minst 5 uker på vei.. Maks 7 uker.. Kan hende at jeg var gravid da jeg hadde en blødning 2 uker etter en mens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå