Gå til innhold

Denne uken:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne uken har jeg:

1. Kost med mitt lille tante-barn (lille-søster, snart35 har etter 6 år prøving endelig fått sitt lille mirakel). Hun var ikke et døgn gammel engang. Tror dere jeg sugde til meg baby-støv eller? (Hun passet forresten perfekt i armene mine.)

2. Fyller 42 år idag. (he he skulle gjerne heller ha skrudd den ett år tilbake), men vi skal jo kose oss og feire litt likevel da)

3. Har ikm til lørdag.

Håper det var et lite gull-egg som denne uken ble inspirert til å feste seg riktig, riktig godt tilrette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, var egentlig ikke meningen å være anonym da! (trykte jeg virkelig på den knappen?)

Skrevet

Spennende tider forstår jeg.ikm dagen er jo en milepæl og alt kan jo skje. Lykke til. Tror det nytter å snuse inn babystøv.

Skrevet

Gratulerer med dagen og 42 unge år, gull-ønske :-) Man er ikke de dag eldre enn man oppfører seg, sa en god venninde av meg, så det er bare å te seg som en vår-hare :-)

Jeg har stor tro på å snuse inn fersk baby lukt - tror det setter gang i hormonene på en positiv måte.

Skrevet

Gratulerer all mass med dagen:)

Tvi tvi når det gjelder gull-egg, håper det sitter som et skudd!!

Skrevet

Gratulerer med dagen, gull-ønske!

Har hørt andre har lyktes etter å ha snust inn nyfødtlukten. Lykke til!

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer med gårsdagen - håper det ble noen pakker på deg også?

Eller kanskje det blir en litt forsinket gave på lørdag om tanta ikke kommer - tenk om det, du!

Lykke til!

Skrevet

Takk for gratulasjoner!

Det ble både pakker og roser, samt at vi alle sammen koste oss med indrefilè ute på byen. En fin dag.

Men tempen datt ganske stygt i dag, så noen gave til lørdag blir det nok ikke. Tanta står nok å lurer rett rundt hjørnet nå.

Jeg får følge med på dere andre en stund nå, blir jo ganske lenge til spenningen stiger igjen her. Lykke til alle sammen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...