-lucy- Skrevet 8. juni 2007 #101 Del Skrevet 8. juni 2007 Så FANTASTISK, Miriam!!! jeg har tenkt på deg i frankrike, men hadde ikke internetttilgang, så fikk ikke sjekket!!! nå går det bra, det må det da!!!! hjerte banke og så langt på vei!!! awhole, vi var i nice, utrolig deilig, fikk lest masse og slappet av på standa, + ble fridd til så nå blir det bryllup neste sommer, hvis det ikke kræsjer med mage... får inderlig satse på at jeg blir gravid i løpet av de neste 3-4 mnd, hvis ikke får vi utsette det (bryllupet, altså var en fin opplevelse! droppet el-tester der nede, blir så deppa når de aldri slår ut, så vi har kjørt på annenhver dag nå i lang tid, så denne gangen må vi hvertfall ha truffet. jeg skal ta blodpørver på torsdag, og to uker etter det får jeg svar på dem. min kjære skal også teste seg, egentlig i dag, men måtte utsette pga aktivitet i går for meg vil det hjelpe å vite at alt er ok, eller å ta det som kan tas hvis det ikke er det. er litt håpløs jeg også for tida, mister troen på at det skal gå igjen og lurer på om noe er galt. så heldig dere er som har hus i provence? hvor? jeg bodde i aix et år, nydelig!! når har du ikm? jeg har rundt 21, men det varierer jo veldig med meg, da, som jeg ser det gjør litt med deg også. solskinnshilsner til dere begge!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8431249-awholenewworld/page/5/#findComment-9532130
AwholeNewWorld Skrevet 16. juni 2007 #102 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei begge to! Lucy: GRATTIS med forlovelse!!! Det var morro!! Selv giftet jeg meg ifjor Mai!! Når skal bryllupet stå? Vi har hus rett ved St. Tropez. Gleder meg masse til å reise dit i sommer med mannen min! Skal bli deilig å komme seg litt bort :=) Jeg har IKM 22 jeg. Begynner å lure litt, jeg... Siden jeg ikke blir gravid igjen! Har jo vært hos legen og hun sa alt var i orden og vi bare måtte slappe av... Håper det sitter en liten en snart igjen! Miriam, hvordan går det med deg? Og den lille? Når skal du tilbake på UL igjen? Jeg gleder meg til å høre fra deg igjen!!! Dette ble en kort hilsen til dere begge, men jeg er så trøtt så jeg må stupe i seng Fortsatt god helg! KLEM!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8431249-awholenewworld/page/5/#findComment-9605400
AwholeNewWorld Skrevet 3. juli 2007 #103 Del Skrevet 3. juli 2007 Miriam! Hvordan går det med deg? Vært på UL nr to? Jeg trodde det var noe på gang, var 6 dg over IKM, men så kom den forbaskede TR! Så jeg er ikke helt fornøyd om dagen! Har hatt tre sykluser på 26 dg, også skjer dette! Blæh! Håper ihvertfall at det ikke er lenge til det sitter en liten spire i magen min! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg og den lille i magen din! Stor klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8431249-awholenewworld/page/5/#findComment-9751613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå