Gå til innhold

AwholeNewWorld!!

2 tette - med flette

Anbefalte innlegg

Miriam - gratulerer og så FANTASTISK!!!!! Har holdt meg borte herfra i noen dager, vanskelig å konsenterer meg på jobb hvis jeg tenker for mye på dette, + har hatt en tidsfrist som har gjort det lettere å holde tankene unna. Men nå måtte jeg sjekke hvordan det hadde gått med dere, også leser jeg så fantastiske nyheter!! tror jeg kjenner meg igjen i det du beskriver, selv om jeg ikke er der enda, men jeg ser også for meg en ny form for bekymring når jeg blir gravid igjen, i 2 hele mnd, nye strategier for å holde bekymringen unna osv... Men du er nå et steg nærmere, den eneste riktige veien å gå! skal tenke masse på deg, krysse fingre og sende styrkende tanker langt inni livmora :)

Men hadde du fått mensen awhole? Jeg finner ikke el en gang jeg, så nå må jeg bestille time hos lege, begynner å bli alvorlig bekymra. Men så vil jeg ikke la tanker på dette ødelegge den flotte våren, jobben, alt som er fint med kjæresten min og venner osv. så nå er strategien å få legetime, og å tenke på andre positive ting, så får jeg bare se hva som kommer ut av det. Stikker innom her av og til da, kommer sikkert masse tibake raskt, spørs om jeg klarer å holde meg unna, også må jeg jo se hvordan det går med dere to.

Varme solskinnsklemmer fra meg

Fortsetter under...

Tusen takk :)

Ja jeg må jo bare tenke positivt på det.. Tenker egentlig ikke så velidg mye på at jeg er gravid enda, så nå har det jo gått 5 dager siden jeg fikk vite det, og de dagene har gått veldig fort :)

Tror nok veldig mange fortere blir gravide på våren og sommeren, siden det blir med en gang litt andre ting du har lyst til å gjøre og finne på, og ting går rett og slett litt lettere når det er fint vær om varmt og godt.

Er litt lettere å bare sitte inne og tenke på sånne ting på vinteren.. Tror det er veldig bra for kroppen og fokusere på noe annet !! :)

Håper dere kommer etter meg neste ikm da !

Stooorklem til dere begge, med litt babystøv ;)

Dette fortjener du virkelig!!!

Takk for babystøv, jeg suger det til meg! Nå ser det kanskje ut som om jeg har fått stabil syklus igjen. Hatt to perioder nå med 26 dg, så jeg satser på at den er tilbake! XXX for meg :=)

Hold meg oppdatert om hvordan det går da! Du får vel tidlig UL nå!

Lykke til snuppelupp!

Kosmos!

Får håpe den er tilbake på normalen da..

Og håper du kommer etter meg denne pp ;)

Jeg håper da virkelig jeg får tidlig ul, om det er noe galt vil jeg heller vite det med en gang! Orker ikke å gå over de "sikre" ukene en gang til og tro at alt bare er bra :)

Skal holde deg oppdatert jeg !!

Ja, jeg satser på at jeg den er stabil fra nå! Så nå gjelder det bare å se om det klaffer snart :) ( Kjekt at jeg har kort syklus da... )

Jeg skjønner godt at du vil ha tidlig UL, det er ikke et menneske som IKKE skjønner det! Stå på kravene og krev henvisning av legen din. Eller gjør det privat. Vi betalte 1500 NOK for vår time. Men absolutt verdt det!

Jeg håper heller ikke det er lenge til jeg er tilbake i en terminklubb!!

Lykke til med UL! Jeg gleder meg til å høre fra deg.

Hvordan er formen din? Noen symptoner?

Kosmos!

Ps, god helg og kos deg med samboeren!

Ja jeg heier på deg ;)

Jeg har fått henvisning nå da, men han kunne ikke sende den i posten, jeg måtte komme innom og hente den og ta en prat med han samtidig..

Pratet nemlig med en i resepsjonen og forklarte hele greia og hun skulle videreføre beskjeden så det hjalp nok litt :)

Formen min er mistenkelig bra, jeg har ingen andre symptomer enn litt stikkinger og bittelitt ømme pupper, men ikke på langt nær det jeg har hatt før..

Er heldigvis ikke kvalm enda da, håper jeg slipper unna det denne gangen..

Er glad for få symptomer om det går bra likevel ;)

Ha en toppers helg dere og !! Jeg passe nevøen min jeg da, på 2 og halvt år som ikke kan snakke.. Koselig, men slitsomt :)

Blir bedre med sin egen,. hehe

Annonse

Godt du fikk en henvisning til slutt! Det skulle da bar mangle spørr du meg! :)

Jeg skal og være barnevakt idag! For min lille nevø på snart 3 år og den eldste på 10 år. Så det blir koselig. Jeg var sammen min yngste nevø igår, på snart 9 mnd, tror jeg får veeeldig lyst på barn da eller? Han er jo bare så skjønn!!

I følge syklusen min ( 26 dg - som jeg har hatt de to siste PP ) så har jeg EL idag. Har ikke tenkt til å teste, skal bare sørge for at det blir litt kosing med mannen min ikveld :) Hehe! Så nå er det bare å kose som aldri før :=) Hihi! Nei da, vi stresser ikke, så vi får se!

Jeg håper også at du slipper unna med kvalmen! Men på den andre siden, fordi man har mistet før, så vil man jo gjerne ha symptonene for da vet man at alt er i orden :=) Sånn tenker ihvertfall jeg!!

Fortsatt god helg!

Koselig da :)

Jeg synes det slitsomt å passe nevøen min siden han er skikkelig bortskjemt og ikke kan prate.. han er suuper treg da, 2 og halvt og ingen prating..

Sånn er det når ungene bare er sammen med voksne som ikke prater med deg ;)

Spennende da, håper det klaffer for deg nå altså! Tror det bare er dumt å teste med mindre man er usikker på om man har el eller ikke.. Blir bare stresset av det..

Jeg har jo fortsatt INGEN symptomer da.. håper ikke det er en negativ greie.. Men begge de andre gangen har jeg hatt suuper masse symptomer og hatt omtrent alt man kan få, så jeg satser på at det kanskje går bra denne gangen siden jeg ikke har noe ;) hehe..

Må se noe positivt i alt !!

God sengekos til dere :)

Klem!

hei igjen :)

Ville bare si at jeg har fått time til ul nå :) Skal det 1 juni, og da er jeg 8 +1...

Håper så inderlig at den er i live.. Er den det da så er jo sjansene store for at det skal gå bra.. Gruer meg egentlig veldig da, for jeg vet ikke om jeg klarer å høre det motsatte..

Uff, jeg skjønner at du blir urolig! Men det jo ganske vanlig med litt utflod da.. Festeblødninger, etc! Det kan være mye annet, enn at du mister, Mirim! Tenk possitivt! Det er ikke lenge til 1. Juni da! Tenker så masse på deg, og håper virkelig at spiren blir boende i magen 9 mnd denne gangen! så håper jeg at kommer etter om ikke så alt for lenge. Det ble lite kosing denne EL pp`n, grunnet mye jobbing på oss begge. Så jeg tviler på at vi traff den gangne også. Men ingen av oss gir opp håpet for det om :=)

Som sagt før, det gjelder å tenke possitivt :=)

Hvordan er formen ellers da? Du har fortsatt de få symptomene du har hatt hele tiden? Hvordan er det med kvalmen? Har den fortsatt uteblitt? Håper du slipper den! For den er ikke noe kul :(

Hadde dere en fin 17 Mai da? Det hadde vi. Var hos kusinen min og spiste kjempegod middag. På kvelden dro vi til et sted langt inni Buskerud og hente motorsykkel. Jeg har ordnet med sykkel til mannen min denne helgen, uten at han viste det. Så vi skal ut å kjøre i kveld :=) Vi hadde sen sykkel, men solgte den da jeg var gravid, fordi vi trodde vi måtte kjøpe en ny bil til. Men så langt kom vi jo aldri! Så har han hele tiden snakket om at han vil kjøpe ny sykkel, men i år har vi ikke penger til det. Så jeg overasket han med å leie en til han =) Han ble så utrolig glad! Det var morro!

Håper du får en god helg og at utfloden stopper opp! Slik at du slipper å bekymre deg mer. Det fortjener du virkelig ikke!

God helg!

Kosmos!

Ja jeg blødde bare litt igår, og idag har jeg ikke blødd noen ting, så jeg håper det har gått bra :)

Formen er egentlig helt bra.. Er litt små kvalm innimellom, men det er ingenting i forhold til hva jeg var forrige gang.. Også har jeg en boks med salte pingvin pastiller på stuebordet, og det hjelper å ta en sånn hver gang jeg blir litt kvalm.. hehe, har vel sikkert noe med den salte smaken å gjøre eller noe ?? :)

Det hørtes ut som en veldig hyggelig 17. mai :) Typen min sa her om dagen at når vi var ferdig med å betale på bilen så ville han ta seg motorsykkellappen.. jeg ble kjempe sinna da, NEI NEI NEI.. hehe jeg hater motorsykler, men det er bare fordi jeg er super pingle og ikke liker fart ;)

Men vi hadde en super 17. mai, vi var først hos en venninne av meg og spiste 17. mai frokost, kl 9 ! i asker begynner barnetoget å gå kl 8, pga kongefamilien skal til oslo senere, så derfor starter alt mye tidligere :)

Så dro vi til asker med hunden og spiste is og pølse og satt oss og tok et glass ( med brus hehe ) sammen med søsteren min og samboern hennes, og så dro vi til et vann like i nærheten og grillet.

Brukte sånn ca 3 kvarter på å prøve å få fyr på engangsgrillen.. hehe :)

Sånn er det når man bor i blokk ;) men vi hadde det utrolig koselig hvertfall.. koste oss med en film da vi kom hjem !

Dere får ha en fortreffelig helg med masse motorsykkelkjøring ;) grøss og gru..

Klem :)

Annonse

hei dere to! må innom her og sjekke hvordan det går. tenker på deg og krysser fingre, miriam! hvordan går det med denne runden for deg awhole? jeg har ikm rundt disse dager, men med den ustabile syklusen min er det jo ikke godt å vite. er selvfølgelig spent, men siden jeg ikke finner el og det var noe feil i forrige svangerskap, tidlig, så lurer jeg nå på om jeg har for lite av noen hormoner, og venter litt på legehjelp. skal til lege i morra, blir spennende, selv om jeg ikke synes det bruker å komme masse nytt ut av sånne timer :) legen min vet ikke at jeg har vært gravid, for jeg bodde et annet sted i fjor, så det er jo ok å informere henne om tingenes (miserable) tilstand uansett.

tar ikke noen test for i neste uke, tror jeg, får sikkert mensen før det, og synes det er så pyton med negative tester.

når har du ikm, awhole? krysser fingre for oss alle tre!

Hei på dere!

Miriam, når er det ikke lenge til 1. UL! Jeg tenker masse, masse på deg og gleder meg til å følge deg videre :=) Jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra!!

Lucy, jeg har IKM på tirsdag etter mine to siste like sykluser, men kan aldri være for sikker. Jeg er ikke helt sikker ,men jeg tror vi har bommet igjen. Denne måneden har det vært mye stress og jobbing på oss begge... Men, men! Jeg har ikke testet EL denne PP, så jeg har vært flink! Prøver i stedet bare å nyte det og slappe av!

Hold meg oppdatert på din IKM da :=)

Miriam, kan du tro mannen min ble overasket over motosykkelen? Han ble kjempeglad og vi hadde den beste helgen vi har hatt på veeeldig lenge sammen. Var på SPA hotel og koste oss som bare det :=) Frister absolutt til gjentakelse! Vi får se hva det blir i sommer! Hehe! Hjelper å gjøre litt ting sammen, da får man tankene bort fra alt med barn en liten stund!

På søndagen var vi å besøkte en av mine eldste venner, Poos ( fra Juliklubben, om du husker ). Hun hadde nå 5 uker igjen til termin. Og da merket jeg et lite stikk i hjertet, da jeg så magen hennes og tenkte på at det kunne vært meg! Men for all del, jeg GLEDER meg virkelig på hennes vegne også! Men litt rart er det jo selvsagt!

Ønsker dere begge en riktig god helg :=)

Kosmos!

Åh godt det var liv her igjen! har savnet kontakten med dere, dette har liksom vært hverdagsforumet mitt for temaet barn, snufs, el, mens osv... Jeg har mensen nå jeg da, ikke overrasket og heller ikke så lei meg som jeg ble de første gangene. har vært hos lege, skal ta blodprøver dag 19 i denne syklusen så får jeg vite om alt er ok. legen min trodde nå det. kjæresten min skal også teste svømmerne, han bare hev seg på det, det synes jeg var bra, så nå får vi vite om alt er ok, hvis ikke får vi prøve med det som er å prøve på. kanskje litt kjapt av meg dette her, men blir litt kontrollfreak. hadde jeg bare fått uslag på el, hadde jeg ikke gjort dette lege-greiene enda.

vi skal på ferie til frankrike halvannen uke nå, det må jo være det perfekte stedet å smache sammen et foster!!!

Awhole - vi får også besøk i kveld av ei gammel venninne som har termin 2 uker før jeg hadde. hun ringte og fortalte at de venta barn dagen etter at jeg hadde vært på utskrapning (hun visste ikke at jeg var gravid, fikk vite det da). Vi har vel begge synes det har vært litt vanskelig, snakket litt om det. gruer meg litt, blir sår og VELDIG minnet på hva som kunne ha vært, men jeg må jo bare tenke at vi kommer etter.

Miriam - har sett etter deg på 1 tri også, krysser fingre og bein og alt for at du får en fantastisk opplevelse på ultralyd!! solskinnsklemmer herfra!

Pokker! Der kom TR!!!! På dag 25 denne gangen. Hadde IKM imorgen på dag 26 etter de to siste PP. Jeg er så lei dette! Av å gå å vente på å ikke få TR, selv om man kanskje tror den kommer osv. Man blir jo helt koko i hodet! ( Jeg blir ihvertfall det! )

Nå er det like før jeg gir opp håpet her! Nå er det snart 6 mnd siden MA`n vår og ingen nye baby i magen... Jeg blir helt rar snart, jeg ...

Men, men! det er da bare å ta fatt på en ny PP ( Nok en gang... Sukk, idag er jeg oppgitt.... )

Er det ingen gode råd for å bli gravide? Sånne råd innenfor rimelighetens grenser, mener jeg. Det er jo så himla mange kjerringråd som bare er å glemme :=) Uff! Jeg tar imot alt med takk!

Lucy: Hvor i Frankrike skal dere da? Jeg har bodd i Paris i mange år, og så har vi feriehus i Provence. Vi skal også dit på ferie, men det blir ikke før senere i sommer. Vi får satse på at det blir babylaging der! Hehe :=)

Ha en fin 2.pinsedag videre, jenter!

Sorry for en veeeldig negativ holdning fra min side idag, jeg er så utrolig lei av å vente og vente uten at det skjer noenting. ( Og litt dårlig humør idag , merker jeg... ) Lover å komme sterker tilbake snart :=)

Miriam: Formen fortsatt grei? Vet du, jeg tenker så masse på deg og gleder meg til å høre hvordan det går på UL på fredag!!

Stor klem til dere begge fra meg :=)

Formen er fortsatt helt topp den..

er nesten ikke kvalm eller noe, eneste er at puppene har blitt litt mer ømme da, men ikke annet enn det, så begynner å lure litt her :)

Får se etter ul på fredag, begynner å grue meg skikkelig nå, har ikke helt troa på at det skal gå bra, men om jeg ser et bankende hjerte kommer jeg til å bli sjele glad !! :)

Kjedelig at tanta kom da, huff.. eneste tipset jeg har er å ha sex annenhver dag istedet for hver, men ikke annet enn det dessverre.

Da blir svømmerne mye mer kvikke.. hehe ;)

hei hei :)

Jeg var ikke på ul på fredag, de ringte 2 timer før jeg hadde time og sa de måtte avlyse timen grunnet få leger..

Synes det var litt dårlig da, siden jeg var veldig mentalt forberedt på det, og gikk og gruet meg på jobben i mange timer, men men..

Men jeg skal til ul på tirsdag kl 10 istedet da..

Så jeg skal si ifra hvordan det går da :)

Uff, jeg trodde nesten det var dårlig nyheter siden jeg ikke fikk noe svar fra deg! Nå ble jeg utrolig lettet, kjære deg!

Jeg skal krysse alt jeg kan imorgen kl 10 for deg!!!!!!

Dette fortjener dere virkelig, kjære Miriam! Håper bare vi kan følge etter om ikke så alt for lenge!

Lykke til imorgen da!

klem!

Det gikk veldig bra :)

Så en liten bønne, og et hjerte som banket som bare det !!

Skal tilbake om 2 uker igjen da, siden jeg har en cyste på den ene eggstokken som var veldig stor, så de må holde øye med den da..

Men da får jeg jo sett om 2 uker igjen og da..

Håper dere kommer etter snart da, fortjener det :)

Men bare se, neste ikm så kommer nok ikke tanta !

Klem :)

SÅ BRA!!!!! Jeg tenkte masse på deg i går!!

Var det ikke deilig å se det lille hjertet slå??

Hvor langt er du på vei nå da?

Dette blir en liten hilsen bare, er på farten ut! Men dette syns jeg var en bra start på dagen :=) Hihi! Kanskje det sitter en liten spire i min mage denne PP og?

Nyt solen og dagen!

KLem!!!!

Ja, jeg er veldig glad :)

Det var helt utrolig å se det slå, bittebittelite.. hehe..

Jeg er 9 uker idag, så jeg skal tilbake når jeg er 10+5 og se hvordan det går med cysten på eggstokken..

Pluss en liten unnskyldning for å se enda en gang om det fortsatt går bra !

Krysser fingrene for deg denne pp :) Har troa på det nå.. hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...