AwholeNewWorld Skrevet 25. april 2007 #51 Skrevet 25. april 2007 Det virker som om du hadde en koselig bursdag da :=) Det er hygggelig å gå ut å spise middag :=) Mannen min og jeg var på stand up på Latter i helgen vi. Kjempemorro og deilig å le litt igjen, og være ute på byen :=) Er lenge siden sist, gitt! Jeg har IKM 2. Mai i følge min siste syklus. Men har satt en IKM i hodet mitt, som da er etter den lengste syklusen jeg har hatt etter MA`n og det er 8. Mai. Om TR ikke er kommet da, så jubler jeg!! Kanskje jeg kan driste meg til en test også, men ihvertfall ikke før det. Har veldig på følelsen av at TR kommer denne måneden også ... Har merket noen mens murringer i går og idag, men kan jo aldri være sikker! Miriam, du må holde meg oppdatert! Krysser fingrene for oss tre, vi fortjener en spire i magen nå! Stor klem fra meg!
2 tette - med flette Skrevet 26. april 2007 Forfatter #52 Skrevet 26. april 2007 Ja jeg hadde en veldig hyggelig bursdag.. Samboern min ryddet til og med, luftet hunden og ! Det er nemlig ikke noe han vanligvis gjør.. Huff og gru!! hehe Jeg har merket noe stikkinger i livmoren og slikt, men det er jo noe jeg får uansett om jeg er gravid eller ikke, men har som sagt ikke helt troa på denne pp Pluss at jeg er veldig pms.. det kan jo selvfølgelig komme om man er gravid og, men jeg tror ikke det ville kommet så tidlig.. Holder deg så klart oppdatert, du og da klem
-lucy- Skrevet 26. april 2007 #53 Skrevet 26. april 2007 hei igjen! åh så koselig å gå ut og spise, det må vi også gjøre igjen snart. og latter - hva så dere? har så lyst til å kristine koht, synes hun er så morsom jeg har også ikm 3, senest, men begynner nok å vente på mandag, siden syklusen min har vært så ustabil og jeg aldri finner el. håper jeg ikke blir så knust denne gangen, har ikke noen tegn på at noe er på gang i det hele tatt, men følelsene håper liksom så veldig uansett. det er utrolig fint å kunne skrive inn her i ny og ne og følge med på hvordan det går med oss, godt å ha noen i samme situasjon. Varme klemmer!
2 tette - med flette Skrevet 26. april 2007 Forfatter #54 Skrevet 26. april 2007 Vi har jo ikm ganske likt alle 3 da det er nesten bedre med tanta enn med negativ test synes jeg da.. selv om ved en negativ test er det jo fortsatt håp, men det er nesten bedre å bare vite at man kan begynne på en ny pp.. Er så utrolig glad jeg har en stabil syklus.. virker som om uansett hva som skjer så er det samme syklus.. etter p - sprøyta fikk jeg mensen akkurat på dagen jeg skulle, etter pillene og etter både sa og ma.. Er kjipt når man ikke prøver å bli gravid da.. hehe
AwholeNewWorld Skrevet 28. april 2007 #55 Skrevet 28. april 2007 Dette er kjipt, selv om jeg er usikker på om vi traff EL ( Fikk veldig pos EL test en dag, og koste selvsagt da ) så håper jeg jo hver måned at det er en liten sjanse for at jeg blir gravid! Men nå tror jeg TR er rett rundt hjørne, har IK; i starten av neste uke ( 2. mai ) for nå kjenner er jeg små øm i venstre del av ryggen. Egget mitt kommer fra venstre side denne gangen, så det stemmer bra. Kjipe greier altså! Hvordan ligger dere an da, jenter? Miriam, du er kjempeheldig som har din stabile syklus ja! Jeg brukte å ha det jeg og, helt til MA`n. Det er til å bli gal av! Jeg krysser fingrene mine for dere på IKM dagene deres! Hold meg oppdatert da, jenter! klem!
2 tette - med flette Skrevet 28. april 2007 Forfatter #56 Skrevet 28. april 2007 har velgi humørsvingninger jeg da.. er så utrolig slitsom, så ja det er vel bare å vente seg tr om noen dager.. Huff, det er kjedelig men da kan jeg hvertfall kose meg med en utepils til neste helg, om det er fint vær
AwholeNewWorld Skrevet 29. april 2007 #57 Skrevet 29. april 2007 Humørsvingninger? Jeg innbiller meg at jeg har det hele tiden, jeg da :=) Gravid eller ikke gravid!Hihi!Har du noen andre symptoner da? Jeg skal til legen min på mandag, jeg ( Eller hun som er vikar for min gamle lege - som er gravid, tror jeg har fortalt deg om det ) Så jeg gruer og gleder meg litt. Skal fortelle hvordan det går, jeg :=) Satser på at det blir like fint vær neste helg også, ja! Det hadde ikke gjort noe! Vi får holde hverandre oppdaterte da! LYKKE til ihvertfall! klem!
2 tette - med flette Skrevet 30. april 2007 Forfatter #58 Skrevet 30. april 2007 Oi så spennende !! Si ifra da.. Jeg har ingen andre symptomer gitt jeg er veldig tørst for tiden og har littegranne ømme bryster, men det var jeg jo forrige mnd og.. Skuffer bare meg selv når jeg går rundt og tror jeg har en hel haug med symptomer, også var det bare fordi jeg skulle ha mensen og kanskje er litt sår i halsen.. hehe
-lucy- Skrevet 30. april 2007 #59 Skrevet 30. april 2007 jeg har mensen denne syklusen min, gitt. vi var borte fra hverandre 5 dager forrige syklus og 5 dager denne syklusen, og begge gangene har jeg hatt el den 4. dagen. UTROLIG!!! og nå fikk jeg jo mensen på dag 23, forrige gang på dag 28 så dette er vilt. nesten som om el lurer seg til å komme DEN ene dagen det er minst sjans. det positive er at vi da har bomma de to siste gangene, så nå får jeg økt håp når vi endelig hvertfall treffer på tidspunktet neste gang. jeg hadde skikkelige stikkinger i den ene sida på torsdag, og ble litt optimistisk, men begynte å spotte på fredag. det er som om kroppen produserer ett nytt (falsky) symptom hver rundt... men jeg ble hvertfall ikke så lei meg denne gangen, det var deilig. og hvis syklusen er blitt så kort, så kan vi jo begynne å prøve veldig raskt igjen. også blir det jo bare finere og finere å få barn framover nå da, helst i februar, men mars, april, mai, mmmm håper dere er heldigere!!!!
2 tette - med flette Skrevet 30. april 2007 Forfatter #60 Skrevet 30. april 2007 Så utrolig kjedelig !! Har du vært hos legen med denne syklusen din eller ? Det skal jo ikke være sånn da.. Det værste som finnes er falske symptomer.. jeg fikk en hel haug av det forrige mnd, ømme bryster, kvalm, frøs lett, vondt i hodet, ryggen etc.. og jeg pleier aldri å ha ømme bryster med mindre jeg er gravid , så jeg hadde skikkelig forventninger.. Denne mnd vet jeg at jeg ikke er gravid, meker at mensen kommer snart - skal komme på torsdag.. Det er jo forsåvidt greit med korte sykluser da, men du er sikker på du har el ?
AwholeNewWorld Skrevet 30. april 2007 #61 Skrevet 30. april 2007 Da er vi to som sliter med noe ustabil syklus. Jeg var hos legen idag... Det gikk greit, vi snakket masse om å bli gravid igjen, hvilket oppfølgning jeg vil få etc. Hun beroliget meg med at det skjer når man "minst venter det" ( Les: når man slapper av og ikke stresser! ) Det var den beste oppskriften hun kunne gi meg. Jeg har jo bevist tre ganger før at jeg kan bli gravid ( Bare ikke "holde" på barnet ) Så jeg skulle bare ta det helt med ro! Så håpet hun at hun så meg tilbkae om ikke alt for lenge med gode nyheter. Ble noe beroliget, selv om jeg merker jeg er utålmodig, og håper det skjer snart! Går her å bare venter på TR. IKM dagen nærmer seg. Onsdag. Jeg har kjent etter om jeg er kvalm eller noe. Men foreløpig ser det dårlig ut, gitt. Hadde litt stikninger på venstre siden, men det er nok bare at TR er rett rundt hjørnet. Blæh!! Jeg har bestemt meg for å kutte ut EL testing neste PP ( Det sa jeg forrige PP og, men nå mener jeg det! ) Skal slutte å stresse med dette, og legge det litt på hyllen. Kanskje det faktisk er DET som skal til? Hvem vet? Det er ihvertfall verdt et forsøk! jeg håper virkelig, virkelig, virkelig at det er en leieboer i magene våre snart, jenter! Ønsker dere en god fridag imorgen! Skal bare slappe av hjemme og pleie min syke mann. Han er blitt så forkjølet og er støl etter fotball i tillegg og han er " veldig " syk og syns så syns på seg selv :=) Hehe! mannfolk altså! Kos dere jenter! stor klem!
2 tette - med flette Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #62 Skrevet 1. mai 2007 Ja det er vel egentlig den beste oppskriften det.. Er jo da jeg har blitt gravid begge forrige gangene, akkurat den mnd vi hadde dårlig tid til alt og jeg visste at det sannsynligvis ble vanskelig med masse sengekos den mnd, og ikke testet og egentlig ikke tenkte på det.. Og da satt den begge gangene Men så er det jo sånn at jeg prøver jo å ikke stresse med det hver mnd jeg da, men da tenker man jo over at man ikke skal stresse med det, og da bli man jo stresset allikvel.. hehe Jeg kjenner at tanta snart dukker opp her, kommer nok ikke før på torsdag da, men har litt små vondt akkurat som jeg har hver gang mellom el og ikm når jeg IKKE er gravid.. men men.. Ja disse mannfolka er ikke barebare å ha med å gjøre.. Min er så utrolig forkjølet nå da, "hørte du ikke at jeg snøyt meg" ja huff da er man jo virkelig syk Sliter litt med han og pengebruk for tiden jeg da.. så fåreslo til han at vi kunne ha delt økonomi, i og med at vi deler ALT nå, inkludert studielånet hans og et tidligere billån som er hans.. Men det ble krangling gitt når jeg fårslo det.. heheh
AwholeNewWorld Skrevet 1. mai 2007 #63 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har litt antydninger allerede idag, jeg til TR. IKM er jo imorgen etter 26 syklusen min. Men ser ut til at syklusen min blir enda kortere nå, til 25 dg. Men, men... Jeg blir gal av denne ikke stabile syklusen min altså! Dumme TR! Vi får bare prøve å ikke tenke på det, så vil det nok skje oss begge, Miriam Gjelder å være opptimister, ikke sant? Evig opptimister og satse på at den sitter snart! Merker jeg blir lei meg når jeg stadig hører om venninder som er gravide. Og nå næmer vi oss liksom "våre" terminer! Det syns jeg også er litt tungt å tenke på ... Men merker at jeg stresser mye mindre nå enn det jeg gjorde for en måned siden, og det er deilig. Nå kan jeg liksom nyte sexen igjen. Før var det sånn at jeg bare lå å tenkte " håper jeg blir gravid nå" ... Har du hatt det sånn, eller er det bare meg som tenker sånn? Jeg vet det er helt kokko å tenke sånn .... Mannen min er også forkjølet! Litt som din! Hehe! Mannfolk altså!! Jeg hadde faktisk ikke akseptert å hatt felles økonomi på ting vi hadde før vi kom inn i forholdet. Vi har felles økonomi på leilgheten vår, og strøm , mat etc. Men alle utgifter vi kom inn i forholdet med ( Studielån/ bil etc ) har vi hver for oss enda. Jeg mener det ikke er rett å dele dette. Vi har to biler, begge er hans. Jeg betaler faktisk ikke noe på lånet på noen av de. Selv om jeg bruker den ene daglig. ( Han har sagt jeg ikke trenger, men selvsagt syns jeg at jeg burde. Jeg har en snill mann sånn sett Har du tatt dette opp før? Hva sier han da? håper det ikke er TR som kommer nå, men at det bare er noe annet. Så XXX for det! Nå må jeg avslutte for ikveld, vi skal snart spise middag :=) Kos deg videre! klem !
2 tette - med flette Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #64 Skrevet 2. mai 2007 Ja det gjelder å være optimist, men er ikke så lett å være det Jeg har hatt det veldig sånn, men det har jo ødelagt hele sexlivet vårt i det siste da, vi pleier vanligvis å ha sex nesten hver dag, men de siste mnd har vi kun hatt sex annen hverdag rundt el, og ikke mer enn det.. Det blir jo helt feil da, men det er vel lett at det blir sånn når man kun tenker på det.. Jeg har jo "mistet" en del av følelsen i underlivet og jeg da, har vært hos gu og slikt, men ingen som har funnet ut av det, og når jeg ikke er helt fokusert under "akten" så fungerer det bare ikke Ja har tatt opp dette da, men det har bare blitt sånn siden tidligere så tjente ikke jeg så mye, og da ble det til min fordel at vi delte alt, men nå som vi tjener like mye så blir det til hans fordel å dele alt.. Det som er er at de mnd som studielån og slikt kommer så hadde han ikke hatt råd til å betale noe mat siden det er en del annet tidligere lån i tillegg, så da vil det jo uansett bli til at jeg betaler all maten.. Vanskelig greie Han driver og spiller på samvittigheten min vett;) Jeg tror ganske så sikkert at tr er på vei.. kanskje 95 % sikkert, ,men det hadde jo selvfølgelig vært veldig kos om det ikke var det
AwholeNewWorld Skrevet 2. mai 2007 #65 Skrevet 2. mai 2007 Jeg skjønner det med økonomi. Så lenge begge føler det ok, så er det jo greit :=) Kjekt at man kan hjelpe hverandre ut av det da! Jeg fikk TR for fullt idag! Faen heller!!! Kjipe greier! Heldigvis var det ikke like ille som forrige måned, da jeg begynte å gråte da den kom. Tok det med litt bedre fatning nå :=) XXX fingrene for at TR holder seg borte hos deg!! XXX!! Kosmos!
2 tette - med flette Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #66 Skrevet 2. mai 2007 Nei og nei, så kjedelig.. Jeg får nok besøk imorgen jeg da.. Det kjennes veldig sånn ut hvertfall.. Men det er jo ikke så mye annet å gjøre med det enn å vente på neste el
AwholeNewWorld Skrevet 3. mai 2007 #67 Skrevet 3. mai 2007 Hehe! Sånn tenker jeg også " Nei, nei, godt det bare er noen dager til EL da " ... Hehehe! :=) De evige opptimistene! Lurer på hva de som bli gravide her inne gjør, som ikke vi gjør jeg... Husker du Nattens Dronning fra Juli klubben? Hun er gravid igjen! Det var morro! Håper vi kan følge etter snart også! Blæh! Jeg vil også! Ha en fin dag! Jeg må løpe på jobb, jeg :=) Vi snakkes senere! Og jeg håper tanta holder seg langt borte fra deg! Klem!
2 tette - med flette Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #68 Skrevet 3. mai 2007 Oi, heldig da Nei jeg lurer også på hva folk driver med.. hehe, "jippi, gravid - trodde ikke det skulle gå så fort allerede i 1 pp" og sånne ting hele tiden.. Og sånn "hjelp jeg er gravid, trodde ikke det skulle gå så fort" .. bare å sende det over til oss istedet.. hehe ; Tanta har ikke vist noe som helst til at den kommer idag hvertfall, ikke spottet eller noe, så om den ikke har kommet til imorgen tidlig vurderer jeg å ta en test.. men det som er så kjipt er at jeg batre har en test igjen, så vurderer å vente og se til lørdag og da.. Er ikke lett dette her Pleier jo alltid å få besøk akkurat på timen omtrent men kan være den bare er forsinket, hadde veldig rart sekret fra el og utover, så kanskje jeg ikke hadde el første gangen det kom slim ? hehe.. er ikke greit å bli klok på dette
AwholeNewWorld Skrevet 4. mai 2007 #69 Skrevet 4. mai 2007 Jeg krysser og krysser for deg, Miriam :=) XXX!!! Ta en test idag! Det hadde jeg sikkert gjort, er jo bare å gå å kjøpe en til :=) Hold meg oppdatert da! Lykke til klem!!
2 tette - med flette Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #70 Skrevet 4. mai 2007 Herregud.. den var jaggu positiv.. Hadde jeg ALDRI trodd !!! Stoler ikke helt på den da, så skal ta en ny test imorgen tidlig, kjøper heller de på apoteket Nå gruer jeg meg plutselig skikkelig, orker ikke gå gjennom å miste igjen ! Også skal jeg ha en operasjon 31. mai.. skal fjerne galleblæra, vet ikke hvordan det er med det.. Men er glad for det da
AwholeNewWorld Skrevet 7. mai 2007 #72 Skrevet 7. mai 2007 Hold meg oppdatert da!! Så utrolig morro!! Stor kosmos!
2 tette - med flette Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #73 Skrevet 8. mai 2007 Ja skal holde deg oppdatert Huff... det er ikke bare bare.. Bli bare bekymret over at det skal gå galt igjen.. men men..
AwholeNewWorld Skrevet 8. mai 2007 #74 Skrevet 8. mai 2007 Hei på deg! Har du tatt test nr to? Og ... ?? Jeg tenker på deg hele tiden, XXX! Men er jo ganske sikker da! Hehe! Jeg skjønner godt at du er redd igjen, men vi må tenke positivt, ikke sant? Ha en fin dag, snuppelupp!
2 tette - med flette Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #75 Skrevet 8. mai 2007 Ja har tatt test nr 2 og 3 De var knall positive.. Har ringt sykehuset nå da, skal fjerne galleblæren min 31. mai, og lurte på om det gikk greit for det, og om jeg kunne få en tidligere ul, sånn både før og etter operasjonen.. De skulle ringe tilbake da, var bare en "kontordame" som ikke visste noe.. Ja jeg må jo bare tenke positivt.. Alle gode ting er 3, eller hva ? Jeg ble gravid for 3 gang på 3 pp etter ma.. hehe Er jo lov å håpe Men tør ikke glede meg for mye da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå