Gå til innhold

Barbert eller ikke barbert unner fødsel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer meg så godt jeg kan,men er ikke lett når man ikke ser noen ting på grunn av magen.

Skrevet

kommer nok til å holde det ganske glatt på legger og nedentil...! Men ingen krise om det er litt " pigger"!

Skrevet

Jeg tar bare trusekanten jeg...det er det eneste jeg får til nå... Men uasnett er jeg ikke den som liker å være glattbarbert heller....Bare stusser litt innimellom..

Skrevet

syns det er sinnsykt vannskeli og holde seg barbert. magen er jo i veien:p

Skrevet

hehe, prøver å holde meg noenlunne barbert, men ikke lett. måtte le da jeg så meg i speilet i dag etter dusjen og litt frisering, så jo helt skabbete ut :) må få typen til å hjelpe meg litt... vil helst ikke være overgrodd under fødselen.

Skrevet

Jeg barberer meg litt sånn på gefylen :) Men idag var siste dagen jeg barberte meg før fødselen. Har hørt at det ikke er så bra å være glattbarbert fordi det stikker og svir når det vokser ut igjen. Og når en har sår og sting nede der så blir det ikke bedre.. Så jeg kommer nok inn på føden med litt pigger ;)

Skrevet

Satser på en naturell variant jeg. Vanlegvis barberer jeg kun bikinilinjen om sommeren så da får heller de som jobber der tåle at jeg ikke er barbert.

Skrevet

Skal få mannen til å frisere litt, men barberer meg sjeldent helt uansett, stusser litt bare slik at det ikke blir en skog der nede :)

Skrevet

Greit å fikkse litt, men når fødselen starter, så tenker jeg ikke at jeg må få barbert meg før vi kjører til føden...men prøver jo å holde det så noe lunde frisert, at d ikke blir skog der nede :)

Skrevet

nei jeg gidder ikke barbere meg... kommer ikke til pga magen å tar ikke sjansen på at typen skal gjøre det. hehe...

Skrevet

Jeg skal være barbert denne gang! JM klaga sist på hårpryden min, da det var så vanskelig og sy.De kunne ikke barbere meg etterfødselen heller, sia jeg var revnet såpass mye. Var heller ikke noe godt når hårene grodde fast. AU:)

Skrevet

Jeg vil også være barbert før jeg føder, prøver å holde litt orden der nede.

Skrevet

Jeg kommer til å gjøre som vanlig: barbere med maskin oppå og glattbarbere helt innerst....hvis noen forstår hva jeg mener. He he

Skrevet

Er alltid barbert. og slutter ikke med det nå!

Hadde ikke no problemer med at det stakk el klødde etter sist fødsel heller. Fortsatte bare å barbere meg..

Jm var takknemlig for "ordnede arbeidsforhold".

Skrevet

Går for barbert jeg også.. men fy F hvor lang tid det tar nå, ser jo ikke en dritt.. Noen tips? :-D

Skrevet

off ja. For et pes!Har et TIPS! Tok speilet ned fra veggen og satt det oppi vasken, da så jeg "rett på" men ikke lett å komme til i alle kriker og kroker for å si det sånn... Hadde tenkt å ha det sånn "halvgrodd" men etter teksten jeg så lenger oppe om klage fra JM så tror jeg at jeg skal sørge for "ordnede" arb.forhold ja... Men fullstenidg ribbet for hår klarer jeg nok ikke!

Skrevet

hehehe, takk for tipset! :) gidder ikke gå rundt å være nybarbert til alle tider, men blir nok til at jeg er noen lunde fri for hår ettersom JM forklarlig nok ønsker seg "ordnede" arb. forhold :) pluss at det er jo da jeg føler meg vel, selv om jeg sikkert kommer til å gi en lang F i det under fødsel da.. haha, off.. det er jo alt vi skal gjennom også! Lykke til med høvelen,Girls :)

Skrevet

Ser heller ingenting pga magen, men æ føle mæ fram, å då får æ bort d aller meste, sjøl om d e endel vanskliar no enn ka d va før =)

Skrevet

Må sei at eg har hvert ganske så sløv til nå, har aldri hatt en sånn regnskog før:P

Men eg blir nok å barbere meg om ikkje alt for lenge, synes d e litt greit å føle seg vel når man skal ha publikum der nede;)

Skrevet

Hvorfor ikke bruke hårfjerningskrem? Bare å smøre på og vaske bort.

Skrevet

Har et problem der...:)

Har barbert meg flere ganger, og ALLTID kommer det masse prikker når håret gror ut igjen;og det klør også.....!:(

Har ikke lyst til å komme helt igjenngrodd, men heller ikke full av utslett.....

Huff, har aldri hørt om noen andre som har det sånn...

Har nok veldig sensitiv hud...?

Noen råd??

Hvis ikke får jeg bare ta mest mulig med frisør saksa:)

Skrevet

barbert, ikke fordi det er pga en fødsel, men fordi jeg barberer meg hver dag i dusjen. Syns personlig det er uhygienisk å uggent med skog mellom bena, å ikke ville nok kjæresten ha mye lyst på meg heller, så her raker vi over "heile fjøla"

Ser ingen grunn til å forfalle bare fordi jeg er gravid ;)

Skrevet

verinica<3 hvis du får prikker og klør så er det sikkert inngrodde hårsekker som blir betente. Sørg for helt rene blad, og kjøp deg en flaske desinfeksjonssprit på apoteket eller kondomeriet å ta på litt etterpå. Svir i 1 sekund så er du kvitt problemet etterpå ;)

Skrevet

eg ska ikke være glattbarbert..men eg ska være stussa nedentil! mest for at eg føler meg så skitten om d e skog der nede..eg stusser meg ca en gang i uka..d vokser jo ikke no særli fort der nede..så da eg eg også stussa når eg ska på UL(som eg e hos kver 14 dag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...