Gå til innhold

Takk for koselig treff


Gjest

Anbefalte innlegg

Kjempe koselig at det kom så mange i dag og. Tida flyr når man sitter og prater. I dag var det ekstremt mye babyer på Onkel Donald, var vel helt ødelagte i hodet hun sure servitøren vår..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var så vidt jeg fikk lov å spise opp maten min før hun stakk av gårde med den..hehe...De andre servitørene vi har hatt der har alle vært kjempe koselige, så synd hun skulle være så sur.

Men, vi hadde det jo morro likevel vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Var det koselig på treff i dag, ja? Var dere mange? Hvem var dere?

 

Føler meg jo helt bortkommen når det har vært ett treff jeg ikke har fått gått på... Men mamma har nå fått kost seg med Karsten i dag, da. Godt for noe var det, i hvert fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meg, Kosemoms, Groma80, jk76, Aina, cogm og ei til med ei nydelig lita jente født i desember. Fikk dessverre ikke med meg navnet på hun siste, er så dårlig på navn... Ikke meninga det altså! Så var 7stk, kjempe koselig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for trivelig treff ja! Så fint at du skrev opp nicka til de som var der, jeg viste bare ditt jeg:)

 

Hun siste som kom tror jeg var hun som hadde skrevet en besked inne på treffsidene, på tråden for det forrige treffet.

 

Og ja, servicen kunne vært litt bedre i dag syns jeg. Ellers en topp dag, jeg og Guri gikk foresten en tur ned til Aker Brygge, og litt stolt nå: Vi gikk faktisk helt helt hjem etterpå også!! Brukte ca 1 time og 20 min.(gikk fort da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprek du da! Jeg kjørte hjem, hentet i barnehagen, og har vært inne siden:-) Men, har vasket huset da, begge etasjene, er jo litt trim det og:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sette opp link til nytt treff på onsdag, jeg. Hadde egentlig tenkt å være hjemme hele neste uke, men har ingen planer noen av dagene, og det kan bli litt kjedelig tror jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint...

Jeg trooor jeg kommer. Jeg har litt lyst til å rømme leiligheten mens de bråker her. Men så er det så mange treff jeg har lyst til å få med meg neste uke... Vurderer å være i Fredrikstad fra mandag til onsdag, men får ikke helt bestemt meg... :o/

Jeg skal se hvor mye det bråker her i morgen, mulig jeg går meg en tur ut og snakker med disse arbeiderne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...