Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Merker det ikke når jeg tusler rundt hjemme her, men hvis jeg er ute og går i butikker og sånne ting f.eks så stikker det og presser på. Vet jo at babyen ligger langt nede nå, så håper at dette betyr at han er klar for å komme ut og hilse på snart. En annen ting er at det føles annerledes enn til vanlig når jeg tisser. Føler liksom at det er noe som blokkerer litt, og at det renner saktere og med mindre trykk (sorry detaljene ). Noen som har opplevd noe lignende? Sorry at jeg kommer med masse sånne fødselstegn-innlegg hele tiden, men jeg er så klar for å få ut lillegutt nå... Har termin om 8 dager.
missamor proud parent.:) Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Hei...jeg oxo har den følelsen når jeg tisser..hodet har ikke festet seg på meg så vet ikke hva grunnen er. Har oxo en del nedpress..har hodet festet seg hos deg..??Jeg har forresten 7 dager igjen..:)Og er super utålmodig håper han kommer IDAG...hehe
2barnsMamma28 Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 hei skrev ett innlegg om nesten det samme her inne, jeg har det og sånn. akkurat som du beskriver,.... lurer på om det ikke er så lenge før kankje, selv om jeg har igjen en stund til, er det noe som skjer iallefall. magen har sunket også.... og som du skriver, føles litt trangere og få tisset.....
m@rie82 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 hei! skjønner deg veeeldig godt! jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver her. hos meg stikker det og presser og murrer i rygg og mage... og jeg har veldig press på skambeinet til tider. har fått beskjed på 3 ul at hun ligger veldig langt nede i bekkenet, tror det er det som gjør det... har menstermin på lørdag, men hele 15 dager til ul termin... dette kan jo bli spennende!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 Så bra at vi er flere som kjenner det, da er det nok fødsel rett rundt hjørnet på oss alle sammen får vi håpe Ja, hodet er festet hos meg. ÅH, håper det skjer noe nåååååå!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå