Gå til innhold

magen har sunket

Anbefalte innlegg

Skrevet

når den gjør det, hvor lenge kan det ta da? jeg er i uke 36 nå.... og de siste dagene merker jeg det har skjedd forandringer. om naten har jeg mensmurringer i korsrygg og tak i magen. når jeg går nå føler jeg at jeg må holde magen oppe med hendene...

og jeg kjenner det presser på en merkelig måte da jeg går. veldig ubehagelig synes jeg.......

møtte på fler i dag som sa at på tre fire dager må magen ha sunket sa de, den er langt nede. og det merkes godt ja!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men har det akkurat på samme måte! Magen har sunket den siste uken( deilig å få puste igjenn...). Har veldig nedpress i bekkenet, og mens murringer i rygg og mage! Kjennes ut som om han vill veldig snart ut!

Har forreszten vonde kynnere også!

Skrevet

nesten lik termin og vi ser jeg :)

jeg har og vonde kynnere....

Skrevet

jeg har åsså samme termin som dere to, men min har IKKE sunket. Føler at den er på sin høyeste, tungt å puste, og når jeg spiser føler at maten aldri synker, men at den sitter fast i halsen. Kjipt.

Skrevet

uff, det er heller ikke godt.... jeg har endelig plass til puppene jeg nå, he he... og så meg i speilet naken i dag, da har magen kommet enda lenger ned, er helt merkelig se på....

det presser aånn at jeg orker ikke gå mange meterene. så nå har jeg bedt min mor dra handle for meg.

uff, håper ikke jeg kommer til gå over tiden, om det er sånn her det blir hver dag på slutten. synes det er veldig ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...