Gå til innhold

Str. på babyklær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har så vidt begynt å handle inn noen babyklær, men er veldig usikker på hvilken str jeg skal kjøpe de i. Har hittil kjøpt i str. 2-4 mnd. Hvilken str. kjøper dere babyklær i?

Skrevet

Jag har kjøpt noen bodyer i str 0-1 mnd. Men det meste er i str 2-4mnd

Skrevet

Det som er mindre enn str.62 vokser de veldig fort fra. Husker fra forrige gang at str 68 kunne hun bruke leeeenge. Men det var litt stort i begynnelsen :-)

Skrevet

Det kommer jo veldig an på babyen. Vi brukte str 50 over en mnd og 56 en drøy mnd til. Men når vi endelig kom til str 68 brukte vi det i flere mnd...

kan være greit å kjøpe litt i hver str. Dere kommer sikkert til å få en del også. Og de minste str kan dere jo bare kjøpe ett el to antrekk av til dere vet hvor stor babyen er...

Skrevet

Kun kjøpt klær i str. 56.... Passet til forrige smårolling i de første to månedene! Hadde da også noe i str 50 men det var for lite etter en uke så og si, bortkastet! (Han var 52cm og 3900g)

Skrevet

Har kjøpt litt i 50 og litt i 56. Så håper bare jeg ikke får en stooor baby da... Har hørt om de som aldri har passet 50...

Skrevet

Har kjøpt endel i 56 og 62. Større klær venter vi med til etter fødselen. Har kjøpt veldig lite i størrelse 50.

Skrevet

Har også satset på str 56 som den minste, men man vet jo aldri - plustselig sitter man der med en bitteliten baby som svømmer i str 56 :-)

Skrevet

har 2 bodyer i str 50, noen plagg i 56 og en del i str 62, men så arver jeg en go del også da... :)

Skrevet

Jeg har kjøpt litt forskjellig, alt fra nyfødt til 6 mnd :)

Skrevet

jeg har kjøpt litt i 56 str men mest i str 62 og noe i 68. men det største fordi det har vært salg. vi får jo en sommerbaby i str 62 str de fleste av oss her inne da tenker jeg. og blir det knallsommer trenger vi vel ikke så mye av det som er nå til vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...