Gå til innhold

Ingen brosjyre i dag heller og jeg tror ikke sambo har sett på linkene engang...

Anbefalte innlegg

Venter på PFC-brosjyre. Har såååå lyst til å se sambo se den på stuebordet, men den kom ikke i dag heller :(

Sendte PFC og Persona linker til sambo på lørdagen. Sitter på pc'n hans nå for min er ikke helt god... Uansett... jeg var litt frekk og nysgjerrig og sjekka netthistorien hans siden lørdag (han logger seg på denne maskina fra jobb også så tviler på at han ville sett på SÅNNE sider på jobbmaskina), men ingen PFC eller Persona. Er skuffa... jeg kommer ikke til å ta opp temaet på lenge, men jeg hadde håpet han i det minste ville lest litt... Så derfor er jeg temmelig utålmodig for å få den brosjyren i hus...

Jeg pleier IKKE å sjekke hva sambo surfer på, men jeg er temmelig oppgitt for tida så jeg bare måtte... *slem pike*

Fortsetter under...

er det lenge siden du bestilte brosjyren da?

jeg har nemlig bestilt i dag jeg.

synd at han ikke har sett på nettsidene, men det kan godt hende at han bevisst ikke ser på de hjemme.. at han kansje heller ser på dem på jobben der han kan tenke litt å sånt..

nei jeg vet ikke..

men håper du får brosjyrene snart da! :)

Jeg bestilte i helga tror jeg.

Det jeg mente var at på jobben sitter han på to forskjellige skjermer. En som han jobber med og en hvor han logger seg på hjemmemaskina og surfer på ting som jobben har blokkert, mail og sånn. Så jeg er temmelig sikker på at hadde han vært innom disse sidene ville han brukt hjemmemaskina og ikke jobbmaskina. Skjønner du hva jeg mener? At han fysisk sett er på jobb men via et program kobler seg opp mot maskina som er hjemme i stua vår og surfer på den. Så når han ikke engang har sett på sidene (så vidt jeg kan se) så blir jeg skuffa.

Hei!

Ville bare fortelle deg at du ikke kan se hans surfehistorien på dataen hjemme selv om han logger seg på nettet via den fra jobben.

De sidene han ser på derfra vil legge seg på loggen på den maskinen han fysisk bruker..

Annonse

Det jeg hadde blitt aller mest glad for var hvis sambo hadde allerede åpnet posten og satt og leste brosjyren når jeg kom hjem... men den kommer jo i mitt navn og han åpner jo ikke min post... Jeg skulle ha bestilt i begges navn, det er jo begge som skal bruke den. Ja ja, gode ideer kommer seint:)

Annonse

Hei du kan gå inn på

www.buenaventura.no

www.persona.info

Her har du info om Baby/Ladycomp og persona/perly...Bestiller fra disse sidene...

Tror det er disse da..hehehe

Jeg har liten tro på at det er noen derfra som logger seg inn her for å skrive det. I tillegg tviler jeg på at de vet hvilket forum vi er på!

Er meget skeptisk til det!

men uansett, så kommer den vel i posten om ikke alt for lenge!

Vi får bare vente!

Vi kommer ikke å bruke den uansett, vi har blitt enige å ikke bruke den :=) Jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...