Crazyyyyyyyy:) Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Noen her som skal føde på Ringeriket i mars? Det skal jeg. Har termin 21mars.
prinsesse fiona Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Skal føde på Ringerike, men har termin 6.april. Kan jo skje at du går noe over og jeg får litt før (selv om du selvfølgelig ikke ønsker å gå på overtid). Med førstemann fødte jeg 14 dg før termin. Er tredjegangs jeg da..........Blir spennende å se hvor mange det blir på Ringerike rundt denne tiden. Pleier å bli født mange barn rundt denne tiden.
Dumpel Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal føde på ringerike. Termin 8 April:)
prinsesse fiona Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Oi...spennende. Har vært utrolig stille fra andre Ringerikinger her inne. Har du barn fra før eller er du førstegangsfødende? Koselig med påskebaby da. Satser på å få han servert i påskeegget... he he. Hadde det vært så lett så
Dumpel Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er førstegangs:) Gleder meg veldig til påske barn! Blir nok den beste påsken jeg har hatt;)
nummer 3 kommer i desember Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Hei. Jeg skal føde på ringeriket. Har termin 3. mars. Så nå går vi bare å venter på at noe skal skje. Har ei datter på 3 år fra før.
prinsesse fiona Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Oi...ikke lenge igjen da:) Blir spennende. Jeg venter og venter - teller uker og dager. Prøver og kose meg siden det er siste gang jeg går gravid, men er ikke så lett på slutten. Tenker det blir spennende for jenta dere har fra før og få en baby i huset. Et stort øyeblikk for hele familien når det kommer et nytt familiemedlem. En tid med kos og glede, men kan også by på uventede reaksjoner fra storesøster. Har to gutter fra før og eldstemann var 2,5 år da minstemann ble født. Var uvant for han å ikke være alene om oppmerksomheten i begynnelsen. Lykke til
nummer 3 kommer i desember Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 God kveld. Ja det blir spennennende med et nytt familimedlem for oss alle. Hun gleder seg veldig til å bli storesøster. Vi får bare ta de reaksjonene som kommer . Tror det kommer til å gå bra. Bare hun får være med å hjelpe til. Merker at jeg begynner å bli litt lei nå, håper det sker noe i løpet av helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå