Gå til innhold

Louise fødeklar med nr.2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte du EL tester forrige gang ,når dere fikk jente?

Prøvde dere på jente?

Prøvde dere lenge?

Så bra at det klaffet med gutt på dere denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Glemte å ønske deg masse lykke til med fødselen og babyen!

Skrevet

Hei anonym

Jeg brukte el tester også ja,, men det viktigste for meg for å time kos og finne el var faktisk temperaturmåling... Det kan du lese mere om her hvis du lurer:

http://www.pernille.info/

Men dette er jo litt tiltak,, og el tester fungerer jo fint ene og alene også,, men da vet man ikke nøyaktig når el er,, da blir det innenfor en 2 dagers ramme liksom.Noen har el på utslagsdagen mens andre har el inntil 2 dager etter positiv el test.(jeg var av den siste kategorien).. Med temping vet man el dagen,, (men i etterkant... men da ser man jo åssen man traff med kosen da,, det er derfor jeg kan si at vi koste på dag 3og4 før EL da vi unnfanget jenta vår)

Jeg fulgte samme opplegg denne gangen, temping og eltester,, og med jenta vår brukte vi 5pp,, med nr2/gutten i magen brukte vi 2pp..

Vi prøvde egentlig på gutt forrige gang også,, da det ble jente..Men det ble ikke til at vi klarte å ha kos nært el pga vaktarbeid,, mannen min og jeg jobbet tilfeldigvis omenannen akk rundt el.. Så da ble det kun kos i forkant av el.. Men det viktigste for meg var å ha sjansen til å bli gravid,, ikke nødvendigvis å klare gutt,, om du skjønner.. Så da ble jenta vår til,,

Mens denne gangen klarte vi kos rett på el dagen,, i tillegg til kosen i forkant,, og da klarte vi gutten også gitt,, koselig det.. men jeg hadde jo selvsagt blitt supergla for en jente til.. en søster til snuppa vår...

Håper du fikk litt svar på det du lurte på,,,

Vennlig hilsen Loise *7dager til termin*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...