Gå til innhold

hvor mange kikker på dopapiret etter blod??


smågodt prinsessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør det jeg oxo.

Det er sikkert de som har mistet før som gjør det mest,for vi har opplevd det og er livredd for at det skal gå galt nå oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt a hore at det ikke bare er jeg som er gal. Jeg sjekker hver gang. Haper ingen av oss kommer til a oppleve mer enn normale smablodninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!jeg og ja!

enda jeg har ingen erfaringer som skulle tilsi at jeg skulle være redd for dette..men klarer liksom ikke slappe helt av nei,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hver gang og er 10+6. BIM er en velsignelse og en forbannelse!! Mye bra her, men du får med deg mye bekymringer og........

 

Jeg er av de som ikke har vært til kontroll eller tidlig ul.... feig!? Eller står jeg i mot hysteri......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker alltid! Jeg har mista før og følermeg litt hysterisk. Vi har prøvd å få barn i 2 år så siden det tar oss så lang tid å bli gravid, er jeg kjemperedd for å miste dette etterlengtede mirakelet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sjekker fortsatt, og er i uke 13 og egentlig "safe".

Men skjønner ikke hvorfor jeg har toalettpapir m rosa hjerter på. Det er jo å torturere meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahha,jeg og har vært ute for rosahjerte-monsteret ja...hjertet hoppa flere slag hver enda gang!så sist nå blei det plane dasspapir fra coop obs,uten hverken hjerter eller sauer:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Hmm...måten jeg tørker meg så ser jeg automatisk på papiret, så uansett om jeg er gravid eller ikke, så ser jeg på det alltid, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...