Gå til innhold

November: Synger dere for babyene?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Her går det i:

bæ bæ lille lam - for å roe ned på dagtid

bake bake kake - lek og morosang, og

so ro - når det er natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her går det i hode skulder kne og tå, og lillepetteredderkopp og alle fantsifulle ideer som jeg kommer på hihi;p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synger også ganske mye for lillegutt. For det meste typiske barnesanger. Det er ganske svært; han lyser opp og gliser godt når jeg synger! Når jeg legger han synger jeg "Kjære Gud jeg har det godt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi synger hele tiden. Men det blir mye fri fantasi da vi aldri helt husker all teksten..hihi:) men foreløpig gjør ikke det snupp noe.. bare glad vi synger hun:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi synger masse! Fikk en kjempefin sangbok i barselgave ;"Den store barnesangboka" (kan anbefales!) og ved hjelp av den pluss mimring fra min egen barndom og tidligere jobb i barnehage har vi utvidet reportoaret fra Lille Petter Edderkopp og Lisa gikk til skolen!

 

Men jeg kunne tenke meg å lære noen flere regler,gøy å synge og si regler med henne når hun ligger på stellebordet for da smiler hun så godt!

 

Så blir glad hvis noen kan gi meg en regle eller to!

Kan jo gi dere en av de få jeg kan:

"Ormen den lange,kryper som en slange,under et gjerde,tar en pære,deler den i tre: 1-2-3!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synger for han når han skal sove.. Synger So ro og Trollmor.. Har ikke verdens beste sangstemme, så han kommer nok til å be meg slutte når han begynner å snakke..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...