Gå til innhold

Noen av dere som har heldekkende teppe?


Benni-min

Anbefalte innlegg

Her vi leier, er det teppe i stua,yttergangen, trappen opp i 2.etg og gangen der. Ikke soverommene og badet og kjøkkenet. Jeg hater det. 'Blir aldri rent. Heldigvis leier vi bare. Og når vi engang skal kjøpe noe eget skal jeg ikke ha heldekkende teppe i et eneste rom. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde det da jeg var liten, var konstant tett i nesa. Trekker til seg alt av hår og støv, et ordentlig mareritt! Forstår ikke at folk fremdeles kjøper det og legger det i sine nye hus...hm..Varmer kanskje mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skrev akkurat innlegg jeg... Mitt problem er at jeg kan ikke bruke varmeovn for jeg reagerer når støv brenner på ovnen... Har prøvd ulike ovner som ikke skal gjøre det, samt har det nå rent her "nesten" hele tiden iallefall... Men måtte kapitulere til slutt... Laminat/parkett er rent og pent men kan bli sinnsykt kaldt.. La en gradestokk på golvet og det var under 15 grader på golver når det var over 20 i rommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det også bikkjekaldt på gulvet her, så da kunne det vært delilig med teppe på gulvet. Vi reagerer heldigvis ikke på noe fra ovnen, så da fyrer vi for harde livet istedet:-) Skal isolere loftet, håper det hjelper litt og. Ikke morro å gå rundt å fryse hele tiden, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...