Hattifnatt Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Nå er det bare 95 dager igjen til termin og jeg har ikke engang begynt å tenke på vogn. Jeg synes det virker så komplisert at jeg ikke har orket å sette meg inn i alle de forskjellige vogntypene. Er det noen som har gjort researchen sin og kan hjelpe meg? - Jeg er 158 cm høy og pappan er 188, trenger altså en vogn med regulerbart håndtak (i høyden). - Skal ha i slutten av mai, vet ikke hva det vil si for bagstørrelse?? - Vogna må være lett, da det kommer til å bli mye bussing og bæring opp trapper. Tror altså ikke kombivogner er noe for meg, eller?? - Bor i by, men går mye tur så jeg trenger noe med solide hjul - Helst mulig å kjøpe brukt
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Kombivogner er ofte tyngre enn duo. Bugaboo har jo stor bag og er lett. Teutonia mistral er nokså lett, god å trille med. Finnes mange pent brukte til salgs. Teutonia mistral er en kombivogn og de fleste bruker softbag i den, den er lett å bære opp trapper. Var veldig fornøyd med min. Teutonia spirit s3 kan du få med duobag som er stor, men bagen er tung å bære. Ville nok gått for en vogn med softbag eller bugaboo hvis du liker den, men den er det ikke lett å få kjøpt brukt (men du kan importere fra utlandet, da sparer du endel kr)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå