Gå til innhold

HJELP MOT KVALMETOKTER! ,o)


Lilli :o)

Anbefalte innlegg

Ble anbefalt nooen ingefærkapsler på Apoteket og de har hjulpet meg gjennom tre heftie uker. De må taes med 3-4 timer´s mellomrom men jeg har prøvd myyyye og dette synes jeg virkelig hjelper!

Har kastet esken men på bretttet står det:

Weifa Complete-

Ved reisesyke og urolig mage-

Ingefær med peppermynteolje

 

Det skader jo ikke å prøve!

 

 

ET ANNET Tips er å kjøpe kandisert ingefær på innvandrersjappe.

Kan funke. Cola funker selvsagt også. Og søvn, OG omsorg. MASSSSSSE omsorg ;o)

 

Good luck!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. takk for gode tips.. er ikke plaget med kvalme selv heldigvis.. men ville hvertfall si at gode tips tas i mot med smil her inne men virka ikke så det er så mye liv her inne nå..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Var på apoteket for å kjøpe de kapslene og damen der sa at de kapslene burde man ikke ta pga peppermynteoljen som er i dem. Den er ikke bra for gravide,forsto jeg.

Det står også på pakken at man bør rådføre seg med lege før man bruker dem,så jeg tør ikke ta dem.

 

Syns alle som vurderer å ta slike kapsler bør forhøre seg med fagfolk og lege først. Jeg vil iallefall ikke risikere noe for min lile spire.

 

Får heller godta å være kvalm og sørge for masse søvn, salte kjeks og farris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg fekk eit godt tips som er veldig enkelt men har hjelpt meg. Du skal spise et egg til frokost, høres litt rart ut att det skal hjelpe men er verdt å prøve. Det sies att alt fosteret trenger av vitaminer og miniraler er i eit egg, lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, ja man kan jo tyde det på forskjellige måter.

det står ikke direkte at det er farlig og jeg tror nok at en lege ville gått god for dem men du har rett, det er jo kanskje ingen vits å ta sjansen?

jeg har tatt dem i tre uker nå og er fortsatt veldig gravid.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...